تاریخ انتشار: 1397/06/31 16:57
کد خبر: 129379

ترکیب احتمالی شاگردان کریمی مقابل پرسپولیس لو رفت

علی کریمی به احتمال فراوان بدون تغییر نسبت به دیدار قبل و با ترکیب زیر در بازی فردا تیمش با پرسپولیس به میدان می‌رود.
ترکیب احتمالی شاگردان کریمی مقابل پرسپولیس لو رفت

بعد از ظهر فردا تیم سپیدرود رشت در بازی هفته هفتم خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود و اولین بازی حساس خود بعد از شروع دوباره لیگ برتر را پشت سر می‎‌گذارد.

 

شاگردان علی کریمی هفته گذشته در چهارچوب مسابقات جام حذفی دربی ال گیلانو را با ملوان بندرانزلی برگزار کردند و در نهایت به برد شیرین 1-0 دست یافتند. حالا آن‌ها این هفته مقابل شاگردان آماده برانکو قرار می‌گیرند و به احتمال فراوان با ترکیب زیر وارد میدان خواهند شد:

 

بزرگترین تردید علی کریمی برای خط دروازه است. جایی که ایمان صادقی در سه بازی قبل که درون ترکیب قرار گرفت عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و کوروش ملکی هم در دیدار با ملوان بندرانزلی نمایشی در خور توجه ارائه کرد تا ثابت شود سپیدروی‌ها دو دروازه‌بان آماده در ترکیب خود دارند. با این حال به احتمال زیاد کوروش ملکی بار دیگر دروازه‌بان سپیدرود مقابل پرسپولیس است.

 

اما یک خط جلوتر و در قلب دفاع  با توجه به نمایش خوب میلاد شیخ سلیمانی و میثم تهیدست باز هم زوج خط دفاعی سپیدرود را این دو تشکیل می‌دهند. میلاد قربان‌زاده به عنوان دفاع راست و امین جوادی مقدم جوان هم به عنوان مدافع چپ فعالیت خواهند کرد.

 

اما در خط هافبک علیرضا عزت کرامت و محمدرضا مهدوی به عنوان دو هافبک دفاعی سپیدرود کمربند میانی این تیم را در اختیار خواهند گرفت. اما بیشترین تغییر نسبت به مسابقات اول فصل مربوط به چهار مهره تهاجمی سپیدرود است. حسین ابراهیمی با تغییر پست به عنوان هافبک تهاجمی پشت مهاجم مرکزی آن‌ها بازی می‌کند. مهرداد بایرامی به عنوان وینگر راست و محمد نزهتی به عنوان وینگر چپ مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند.

 

به مانند دربی ال گیلانو هم محمد غلامی به عنوان مهاجم نوک در ترکیب سپیدرود قرار می‌گیرد. در این میان یک احتمال وجود دارد؛ محمد غلامی جای خود را با بایرامی تغییر دهد تا وضعیت مالکیت توپ به نفع سپیدرودی‌ها تغییر یابد.

 

 

ترکیب احتمالی سپیدرود رشت:

 

کوروش ملکی

میلاد قربان‌زاده

میثم تهیدست

میلاد شیخ سلیمانی

امین جوادی مقدم

محمدرضا مهدوی

علیرضا عزت کرامت

حسین ابراهیمی

محمد نزهتی

مهرداد بایرامی

محمد غلامی

 

سرمربی: علی کریمی

 

 

این دیدار فردا از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvzoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برنامه سپیدرود برای بازی با سرخپوشان پایتخت