تاریخ انتشار: 1397/06/31 10:54
کد خبر: 129420

تنها تغییر ترکیب نساجی مقابل استقلال نسبت به دیدار با پرسپولیس

این درست تیم محبوب قائمشهر جام حذفی را با ترکیبی متفاوت آغاز کرد اما امروز در مصاف با استقلال سرمربی این تیم تصمیم دارد با یک تغییر نسبت به جدال با پرسپولیس شاگردانش را به میدان بفرستد.
تنها تغییر ترکیب نساجی مقابل استقلال نسبت به دیدار با پرسپولیس

جواد نکونام در برد پرگل جام حذفی مقابل شاهین لردگان ترجیح داد بیشتر از مهره هایی بهره ببرد که در لیگ برتر کمتر فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرده بودند. با این تصمیم نساجی صاحب بردی پرگل شد تا به جمع 16 تیم برتر صعود کند اما با این وجود سرمربی نساجی امروز تصمیم دارد با همان ترکیبی شاگردانش را به مصاف استقلال بفرستد که هفته قبل مقابل پرسپولیس شکست خورده بود.

تنها تغییر امروز برمی گردد به احتمال حضور امید سینک یا محمد مهدی نظری به جای علی شجاعی محروم که با دریافت کارت قرمز برابر پرسپولیس از حضور در جدال حساس امروز مقابل استقلال بازماند. نکونام که شناخت کاملی از تیم سابق خود دارد در تمام تمرینات روزهای گذشته روی استفاده از همان ترکیب اصلی همیشگی تاکید داشت و تنها برای انتخاب جانشین شجاعی محروم روی سینک یا نظری با تردیدهایی روبرو بود.

به این ترتیب پیش بینی می شود امروز امین رضایی گلر اصلی نساجی باشد. در خط دفاع فرشاد فرجی، حامد شیری، گئورگی ولسیانی و حمیدرضا دیوسالار به میدان خواهند رفت. محمد آبشک و احمد عبدا.. زاده دو هافبک دفاعی نساجی خواهند بود که جلوی آنها سجاد آشوری به عنوان وینگر راست، علی اصغر عاشوری به عنوان هافبک آزاد و پشت مهاجم در کنار سینک یا محمدمهدی نظری وینگر چپ حضور خواهند داشت.

تک مهاجم نساجی در بازی امروز محمد عباس زاده کاپیتان سرشناس قائمشهری ها خواهد بود که انگیزه های زیادی برای گلزنی به استقلال دارد به خصوص بعد از اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس تجربه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwxr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی جام حذفی/ حریفان استقلال و پرسپولیس مشخص شدند