//
کدخبر: ۱۲۹۲۹۸ //

کولاکوویچ: بلغارستان شجاع‌تر و خوش‌شانس‌تر بود/ بازیکنانم خسته و ناامید شدند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بلغارستان بهتر از ما بازی کرد و در بعضی لحظات بازی شجاع و بعضی لحظات هم خوش‌شانس بودند.

 کولاکوویچ: بلغارستان شجاع‌تر و خوش‌شانس‌تر بود/ بازیکنانم خسته و ناامید شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل بلغارستان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت: قبل از هر چیزی به تیم ملی بلغارستان تبریک می‌گویم. آنها از ابتدای بازی سرویس‌های بسیار خوب با خطای بسیار کمی زدند و این سرویس‌های قدرتمند در تمام طول بازی ادامه داشت. آنها با همین حربه، مشکلات زیادی برای ما در طراحی حملات ایجاد کردند.

وی ادامه داد: ما در ست‌های دوم و سوم شانس پیروز شدن داشتیم، ولی باید بگویم که بلغارستان بهتر از ما بازی کرد و در بعضی لحظات بازی، شجاع و بعضی لحظات، خوش‌شانس بود.

کولاکوویچ تصریح کرد: ما به اینجا آمدیم تا در همه بازی‌ها بجنگیم و حالا شانس جدیدی داریم تا مقابل کانادا هم بجنگیم. شاید بازیکنان من امشب ناامید و خسته شدند، ولی مطمئن هستم که شنبه می‌توانند با انرژی مضاعف به مصاف کانادا بروند. کار آسانی نیست، ولی بازیکنان تیم ایران به خاطر هواداران خود، خواهند جنگید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر بتوانیم 2 بازی بعدی خود را ببریم و نتایج گروه‌های دیگر به سود ما باشد، می‌توانیم در جمع 6 تیم برتر در تورین باشیم ولی ابتدا باید با کانادا بازی کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان