تاریخ انتشار: 1397/06/30 14:02
زانوی کاوه رضایی بحران جدید سرمربی بروژ
کد خبر: 129513

ستاره ایرانی همچنان در بند مصدومیت

آسیب دیدگی ستاره پنج میلیون یورویی قهرمان بلژیک به بحرانی جدی برای مربی این تیم و طرفداران تبدیل شده است.
 ستاره ایرانی همچنان در بند مصدومیت

کاوه رضایی با حضور در جدال مقابل لوکرن در هفته هفتم ژوپیرلیگ ریسک خطرناکی به جان خرید چون همین عجله در بازگشت به ترکیب اصلی زمینه تشدید آسیب دیدگی زانوی او را فراهم کرد تا ستاره گران قیمت ایرانی فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا و جدال با دورتموند را از دست بدهد.

در شرایطی که خوش بینی هایی در خصوص بازگشت سریع مهاجم ایرانی به میادین رقم خورده بود امروز رسانه های بلژیکی از شوک دوم این بازیکن به سرمربی کروات و طرفداران بروژ در یک هفته گذشته خبر دادند. بنا به نوشته این رسانه ها کاوه رضایی همچنان درگیر آسیب دیدگی زانوی خود است تا جایی که ممکن است بازگشت او با وجود تمام خوش بینی ها طولانی تر از آن چه باشد که پیش بینی می شد.

به نوشته ووته بال 24 بلژیک کاوه رضایی جدال حساس یکشنبه برابر خنت در هفته هشتم ژوپیرلیگ را نیز از دست خواهد داد چون بعد از بازی با دورتموند باز هم ستاره ایرانی در تمرینات گروهی شاگردان ایوان لکو غیبت داشت تا همین اتفاق به بحرانی  بزرگ برای سرمربی بروژ تبدیل شود. مصدومیت کاوه در شرایطی گریبان گیر قهرمان بلژیک شد که سایر مهاجمان این تیم نیز نتوانستند انتظارات را برآورده کنند از همین رو طولانی شدن غیبت های کاوه دردسرهای فراوانی رقم زده است.

پیش از این برخی محافل خبری نزدیک به باشگاه بروژ از احتمال غیبت 4 تا 6 هفته ای کاوه رضایی خبر داده بودند که در صورت تایید این گمانه زنی ها بعید به نظر می رسد کاوه در اردوی آتی تیم ملی نیز توانایی همراهی شاگردان کارلوس کی روش را داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj9gj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 صحنه ای که می تواند تاوان سنگینی برای ستاره ایرانی داشته باشد+عکس

 بهبودی به موقع کاوه رضایی
کاوه رضایی به فهرست بروژ بازگشت