تاریخ انتشار: 1397/06/29 23:43
کد خبر: 129550

اخراج رونالدو از دید توتو اسپرت؛شرم آور و مضحک!

کریس رونالدو، ستاره یوونتوس، که در دیدار مقابل والنسیا به شکلی عجیب از زمین اخراج شد، با حمایت رسانه های ایتالیایی مواجه شد.
اخراج رونالدو از دید توتو اسپرت؛شرم آور و مضحک!

در دیدار دیشب یوونتوس مقابل والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که با پیروزی 2-0 بیانکونری به پایان رسید، رونالدو در دقیقه 29 بازی، بعد از اینکه درگیری مختصری با جیسون موریو، مدافع حریف، پیدا کرد و موهای او را کشید، از زمین اخراج شد.

رونالدو بعد از دریافت کارت قرمز، در حالی که بهت زده بود، با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد؛ اتفاقی که توتواسپورت، روزنامه تورینی حامی یوونتوس، آن را "شرم آور و مضحک" توصیف کرد.

34

ستاره پرتغالی به دلیل این اخراج، بازی بعدی یووه را از دست خواهد داد اما انتظار می رود که محرومیت او به دو یا حتی سه دیدار افزایش پیدا کند که می تواند ضربه بزرگی به یووه در چمپیونزلیگ باشد. به ویژه غیبت او در دیدار مقابل منچستریونایتد در الدترافورد، جذابیت های این دیدار را به میزان زیادی کاهش خواهد داد.

اما برخلاف رسانه های ایتالیایی، رسانه های اسپانیا تلاش کردند تا تصمیم الکس بریش برای اخراج رونالدو را درست جلوه بدهند.

آندوخار الیور، کارشناس داوری، به رادیو مارکا گفت:" او، موریو را هل داد و سپس موهای او را کشید."

در صورتی که رونالدو دو بازی محروم شود، دیدار خانگی مقابل یانگ بویز و بازی برابر منچستریونایتد در الدترافورد را از دست خواهد داد و در صورت سه جلسه محرومیت، نمی تواند در دیدار برگشت مقابل منچستریونایتد نیز بازی کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27akye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج رونالدو از دید توتو اسپرت؛شرم آور و مضحک!