تاریخ انتشار: 1397/06/29 00:55
کد خبر: 129669

شکست خانگی و غیرمنتظره منچسترسیتی مقابل لیون

منچسترسیتی در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان، در خانه با نتیجه 2-1 مغلوب لیون شد.
 شکست خانگی و غیرمنتظره منچسترسیتی مقابل لیون

در شبی که پپ گواردیولا به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور نداشت، لیون با ارائه نمایشی شجاعانه، موفق شد در اتحاد به سه امتیاز برسد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی هر یک به دنبال تسلط بر بازی بود اما موقعیت جدی ای روی دروازه ها ایجاد نشد.

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17، چیزی نمانده بود که سیتی به گل برسد اما ضربه سر آیمریک لاپورته که روی ارسال رحیم استرلینگ زده شد، به تیر دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد نوبت خود استرلینگ بود که با یک ضربه محکم شانس اش را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او که بعد از برخورد به مدافع حریع منحرف شده بود را دروازه لیون با یک واکنش دیدنی مهار کرد.

در حالی که بازیکنان سیتی سخت به دنبال رسیدن به گل بودند، این لیون بود که در دقیقه 26 پیش افتاد. روی یک حمله سریع از سمت چپ بود که ارسال نبیل فکیر با اشتباه دلف به کورنت رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه سیتی فرستاد.

 

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان سیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 32 توسط استرلینگ به گل رسیدند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

فشار حملات سیتی ادامه داشت و در دقیقه 40، گابریل ژسوس در محوطه جریمه لیون توسط مدافع این تیم سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد. دو دقیقه بعد نوبت آگوئرو بود که شانس خودش را امتحان کند اما باز هم حضور به موقع مدافعان لیون، مانع گلزنی او شد.

در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 43 به گل دوم رسید. این بار هم روی اشتباه بازیکنان سیتی در زمین خودی بود که یک موقعیت خوب نصیب فکیر شد و او هم با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، حساب کار را 2-0 کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات سیتی آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد. اما اولین موقعیت جدی این تیم در دقیقه 54 بود که گابریل ژسوس نزدیک بود سرانجام قفل دروازه لیون را باز کند اما این بار هم لوپس با یک واکنش تماشایی، مانع از گلزنی او شد.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد اما این لیون بود که می توانست در دقیقه 60 به گل سوم برسد ولی ادرسون مانع از باز شدن دروازه سیتی شد.

تلاش بازیکنان سیتی برای زدن گل سرانجام در دقیقه 67 نتیجه داد. حرکت خوب لروی سانه از سمت چپ و پس در عرض او، با ضربه برناردو سیلوا همراه  و حساب کار 2-1 شد.  

فشار حملات سیتی پس از این گل بیشتر شد و در مقابل بازیکنان لیون هم تلاش کردند تا با دفاع فشرده تر، مانع از دریافت گل بعدی شوند. در ثانیه های پایانی، سیتی دو موقعیت خوب گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و در نهایت بازی با برتری 2-1 لیون به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xppoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پپ گواردیولا:قطعاً بازی دشواری در پیش داریم/ دی‌بروینه به بازی با فولام نمی‌رسد