تاریخ انتشار: 1397/06/28 13:21
کد خبر: 129745

رایولا پوگبا را به لیگ اسپانیا یا فرانسه می برد؟

پل پوگبا که از وضعیتش در منچستریونایتد راضی نیست از دو تیم بزرگ پیشنهاد دارد و مدیر برنامه‏‎ای بزرگ دارد و این موارد باعث می‏‌‎شود شانس جدایی او از یونایتد زیادتر هم بشود.
رایولا پوگبا را به لیگ اسپانیا یا فرانسه می برد؟

 پل پوگبا که زمانی وقتی وارد زمین می‌شد همه با دید گران‌ترین بازیکن تاریخ به او نگاه می‌کردند حالا هر زمان برای تیم فوتبال منچستریونایتد وارد زمین شود همه به این فکر خواهند کرد که او به روزهای آخر حضورش در این تیم رسیده و به زودی انگلیس را ترک خواهد کرد.

ملی‌پوش فرانسوی که در جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی کشورش موفق کار کرد از همان زمان اظهارنظرهایی درباره آینده‌اش در یونایتد کرده که باعث شده کارشناسان احتمال جدایی او را رد نکنند. مخصوصا که همه می‌دانند پوگبا در یونایتد با مورینیو هم مشکلاتی دارد.

او در سال ۲۰۱۲ و زمانی که ۱۸ سال سن داشت بعد از به پایان رسیدن قراردادش یونایتد را ترک کرد و دلیلش این بود که در تیم فرگوسن به او فرصت بازی کردن نمی‌رسید. اما در سال ۲۰۱۶ از یوونتوس دوباره به منچستر بازگشت. در آن زمان قراردادی ۵ ساله امضا کرد که در ازای آن هفته‌ای ۲۹۰ هزار پوند هم دستمزد می‌گیرد. در پایان قراردادش هم در صورتی که دو طرف رضایت داشته باشند می‌توانند آن را یک سال دیگر تمدید کنند.

اما حالا ستاره فرانسوی در یونایتد اوضاع خوبی ندارد و تیم‌هایی مانند بارسلونا و پاری‌سن ژرمن به دنبال جذب او هستند. تیم‌هایی که اگر بازیکنی را بخواهند به راحتی از او دست نمی‌کشند. از طرفی او مدیربرنامه‌هایی دارد که منتظر این فرصت‌هاست تا با جابه‌جا کردن بازیکن مبلغی را به جیب خودش سرریز کند. این بار کار برای مینو رایولا زیاد هم سخت نیست. موکلش از دو تیم بزرگ پیشنهاد دارد و خودش هم در آرزوی بازگشت به یووه و بازی در کنار رونالدو است که این هم گزینه غیرمحتملی نیست.

اگر رایولا نتواند پوگبا را به رویایش برساند، اصلا بعید نیست که پلی برای انتقال او به فرانسه یا اسپانیا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpp9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موفقیت بوفون در تست های پزشکی پاری سن ژرمن