تاریخ انتشار: 1397/06/28 09:56
کد خبر: 129758

این تذکر برانکو به سرخپوشان می تواند یک تذکر به جا و منطقی باشد!

پرسپولیس در مصاف با الدحیل یکی از بهترین بازی های تاریخ خود را به نمایش گذاشت. تغییر شکست یک بر صفر به پیروزی 3-1 که در نهایت موجب صعود تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد کار کوچکی نبود.
 این تذکر برانکو به سرخپوشان می تواند یک تذکر به جا و منطقی باشد!

 با این حال پرسپولیس در این بازی خاطره انگیز ایراداتی هم داشت که اگر آنها را ببیند قطعا در بازی های دیگر نمایش بهتری خواهد داشت و در نهایت هم به دیدار پایانی صعود خواهد کرد.

 

نکته آزار دهنده در بازی پرسپولیس خطاهای زیاد بازیکنان این تیم بود. خطاهایی که 4 کارت زرد به همراه داشت. و بعد از خطا اعتراض به تصمیم داوری بود که تنها دستاوردش کشتن وقت بازی بود. البته که نیاز است در برخی از صحنه ها با داور صحبت کرد و نسبت به تصمیمی که گرفته واکنش نشان داد اما اعتراض بعد از هر خطا بیانگر این مسئله است که تیم آرامش ندارد و نمی تواند روی هدفی که دارد متمرکز شود.  

 

پرسپولیس در این بازی خیلی سعی داشت بعد از توپ گیری دست به حملات سریع بزند که این تاکتیک یکی از بهترین تاکتیک ها برای رسیدن به گل است اما کار از جایی اشکال پیدا می کرد که این کار با خطا همراه می شد.

 

20 خطای پرسپولیس در برابر 5 خطای الدحیل. قطعا پرسپولیس آنقدر توانایی دارد که بدون خطا توپ گیری کند.در بازی با السد توجه به این نکته حائز اهمیت است به این خاطر که برخی از این خطاها می تواند با کارت قرمز داور روبرو شود. این تذکر برانکو به سرخپوشان می تواند یک تذکر به جا و منطقی باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjjpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هوش هیجانی برانکو و برنامه های تاکتیکی عالی
کامبکی دیگر از پروفسور