تاریخ انتشار: 1397/06/27 18:53
کد خبر: 129822

دنی آلوز: رئال مادرید بدون رونالدو قوی تر است

​مدافع راست برزیلی پاری سن ژرمن معتقد است رئال مادرید با رفتن رونالدو، تیم تر از گذشته است.
دنی آلوز: رئال مادرید بدون رونالدو قوی تر است

 دنی آلوز حالا در 35 سالگی هنوز یکی از مهره های قابل اتکا برای هر سرمربی محسوب می شود. آلوز که یکی از بهترین مدافعان راست دنیای فوتبال است به علت مصدومیت دیدار امشب تیمش برابر لیورپول را از دست داده است. مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در آخرین صحبت های خود به جدایی رونالدو از رئال مادرید واکنش نشان داد.

آلوز به خبرنگار یوفا گفت: جدایی رونالدو از مادرید من را متعجب نکرد. او مدتی در مادرید بود و کار های بزرگی کرد و چیز های مهمی هم برد ولی تصمیم گرفت فضای جدیدی را تجربه کند. این کاری بود که من نیز در بارسلونا انجام دادم و او را کاملا درک می کنم. به نظر من رئال مادرید نه تنها ضعیف نشده است بلکه آنها تیم تر از گذشته هستند و شکست دادنشان بسیار دشوار تر شده است و همین حالا هم یکی از بهترین تیم های جهان هستند. اما جنگجویان واقعی مانند من و رونالدو نیاز به چالش جدیدی داریم و به همین خاطر از نقطه امن و آرام خود خارج می شویم تا چیز های جدیدی را تجربه کنیم.

آلوز در خصوص رویا پردازی پاری سن ژرمن برای قهرمانی در اروپا نیز ادامه داد: تیم خوبی داریم و امسال بهتر نیز شده ایم. درک چیزی که پاری سن ژرمن می خواد کار سختی نیست فقط نیاز به این است که آن را درک کرده و دیدگاهت نسبت به برخی موضوعات فوتبالی را تغییر دهی. توخل مربی دوست داشتنی با روحیه بسیار بالایی است و می توان به او امیدوار بود تا کار های بزرگی برای این باشگاه انجام دهد. چالش بسیار دشواری هم پیش رو داریم  چون گروه دشواری داریم و رقبای بزرگی اما تیم ما در مسیر پیشرفت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypppa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامزدهای دریافت توپ طلا معرفی شدند/رقابت مسی و رونالدو در جمعی 30 نفره!