تاریخ انتشار: 1397/06/27 15:17
کد خبر: 129846

ستاره سابق پرسپولیس توجه علی کریمی را جلب کرد

حسین کعبی که بعد از بازگشت به سپیدرود جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشته حالا به دنبال جلب دوباره اعتماد علی کریمی است و برای رسیدن به این موضوع سخت تلاش می‌کند.

صبح امروز تمرینات تیم سپیدرود رشت به منظور کسب آمادگی بهتر برای جدال با پرسپولیس در ورزشگاه تربیت دانشگاه شهر رشت برگزار شد و شاگردان علی کریمی تمرینات خود را بر روی چمن طبیعی برگزار کردند.

بازیکنان سپیدرود که در دو بازی اخیر نمایش نسبتا خوبی را ارائه کرده بودند حالا به دنبال این هستند با اثبات توانایی خود در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته و در جدال با پرسپولیس، سپیدرودی‌ها را همراهی کنند. در این میان حسین کعبی از انگیزه‌ی ویژه‌ای برخوردار است؛ بازیکنی که در ابتدای فصل بعد از درگیری با خداداد عزیزی از ترکیب خارج شد و حالا با بازگشت کریمی باز هم نیمکت نشینی را تجربه می‌کند و جای خود را به میلاد قربان‌زاده داده است. 

کعبی که این روزا یکی از آماده ترین بازیکنان سپیدرود در تمرینات محسوب می‌شود حالا به دنبال این است مقابل تیم سابقش به ترکیب بازگشته و مثمرثمر واقع شود. هر چند که او در دربی گیلان به خوبی نشان داد که حتی با حضور بر روی نیمکت هم می‌تواند با حضور به موقع کنار زمین و گوشزد کردن نکات فنی به آن‌ها تجربه خود را به تیم منتقل کرده و اینگونه تاثیرگذار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yppma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کعبی: پرسپولیس دیگر به قهرمانی در لیگ برتر عادت کرده است