تاریخ انتشار: 1397/06/27 13:07
کد خبر: 129859

فاش شد؛ خروج بدون سر و صدا یک تراکتورسازی دیگر!

مربی تیم تراکتورسازی طی روزهای آینده در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده تا جدایی اش علنی شود.
فاش شد؛ خروج بدون سر و صدا یک تراکتورسازی دیگر!

کاظم محمودی که سال گذشته در دوران حضور مصطفی آجورلو در تراکتورسازی به عنوان سرپرست این تیم حضور داشت و امور را انجام می داد، با خرید امتیاز تراکتورسازی توسط محمدرضا زنوزی به کادرفنی اضافه شد.

محمودی که در گذشته سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد و به عنوان مربی نیز فعالیت های زیادی داشته، از ابتدای لیگ هجدهم به عنوان یکی از دستیاران جان توشاک کارش را دنبال کرد. او اما حالا طی روزهای گذشته در تمرینات غیبت داشته است.

ظاهرا بعد از حضور محمد تقوی در ایران و اضافه شدن این مربی با دانش به کادرفنی تراکتورسازی مسئولان باشگاه تبریزی بدون سر و صدا به محمودی اعلام کردند که در تمرینات حاضر نشود و به نوعی جدایی اش قطعی شده است.

البته محمودی خودش هم اظهارنظری در این خصوص نکرد اما اینکه ناگهان به یکی از پیشکسوتان باشگاه تراکتورسازی اعلام شود دیگر در تمرینات حضور نیابد و هیچ اطلاع رسانی نیز در این خصوص نشود، عجیب به نظر می رسد.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته که ماجرای جان توشاک با تراکتورسازی پیش آمد، حرف های زیادی درباره روابط عمومی این باشگاه مطرح شد و حالا اینکه حتی جدایی کاظم محمودی با وجود گذشت حدود یک هفته از این اتفاق اطلاع رسانی نشده نیز عجیب به نظر می رسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyyka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قوانین و روش های عجیب سرمربی تراکتورسازی