تاریخ انتشار: 1397/06/27 12:18
کد خبر: 129864

دولت موافق پرداخت حق پخش از سوی سازمان صدا و سیما به باشگاه ها نیست

در سال های گذشته به باشگاه ها مبلغی بابت حق پخش پرداخت نشده است، به این خاطر که قراردادی در این زمینه بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر بسته نشده است.
دولت موافق پرداخت حق پخش از سوی سازمان صدا و سیما به باشگاه ها نیست

در تازه ترین اظهار نظر، طالقانی یکی از اعضای هیات رئیسه می گوید دولت موافق پرداخت حق پخش از سوی سازمان صدا و سیما به باشگاه ها نیست. شاید به این خاطر که در صورت تصویب این امر دولت باید بودجه تامین شده را در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دهد.

 

آیا فدراسیون فوتبال راهکاری در مورد تعیین حق پخش از سوی سازمان صدا و سیما دارد؟ طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال می گوید: این راهکار به همین سادگی‌ها نیست طبعاً باید بتوانیم با مراکزی که بازی‌ها را پخش می‌کنند قرارداد ببندیم ولی متأسفانه دولت اعتقادی به دادن حق پخش ندارد. اگر فوتبال ما حرفه‌ای است باید ابزار لازم را فراهم کنیم و همانطور که مسئولان فدراسیون گفته‌اند 80 درصد هزینه‌های فدراسیون فوتبال و تیم ملی با دادن حق پخش تأمین می‌شود. متأسفانه در این زمینه با ما همکاری نشده ولی این موضوع را شما در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید به هر حال دولت باید در زمینه حق پخش ورود و کمک کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppper

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستور وزیر ورزش برای ایجاد دو کمپ مجهز برای سرخابی‌ها