تاریخ انتشار: 1397/06/26 10:24
کد خبر: 130053

ستاره تیم برانکو حسابی قطری ها را گیج کرده است!

وضعیت هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران برای دیدار با الدحیل مشخص نیست و این موضوع سبب سرگیجه عنابی ها شده است.
ستاره تیم برانکو حسابی قطری ها را گیج کرده است!

در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ( امشب ) 2 دیدار برگزار می شود که پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر است و شاگردان وینفرد آلمانی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه باید با السد دیدار کنند.

استقلال ایران در بازی رفت و در حضور 80 هزار فوتبالدوست کشورمان رو در روی شاگردان فریرا 3 بر یک شکست خورد و اگر با نتیجه 3- صفر به برد برسد، جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد، از سویی دیگر پرسپولیس در بازی رفت با تک گل معز علی از الدحیل باخت و امیدوارست با حضور هوادارانش و همچنین پروفسور کروات ( برانکو ایوانکوویچ ) به  جمع 4 تیم برتر آسیا برسد.

پرسپولیس برای تقابل با شاگردان نبیل معلول، سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و وضعیت بشار رسن، هافبک جوان عراقی این تیم هم مبهم است. هر چند برانکو در نشست خبری پیش از بازی که دیروز ( یکشنبه ) در فدراسیون فوتبال برگزار شد، کدهایی مربوط به بازی کردن رسن دارد اما هنوز این موضوع قطعی نیست و سبب سرگیجه قطری ها شده است.

سایت استاد و الدوحه در این باره می نویسد: پس از مصدومیت بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش با کویت، او در آخرین بازی لیگ ایران ( منظور هفته ششم و پیش از بازی مقابل الدحیل ) مقابل نساجی مازندران غایب بود و حالا وضعیت نامشخصی برای دیدار با نماینده قطری دارد .غیبت رسن ضربه بزرگی به تیم ایرانی است.

این رسانه ادامه داد: البته سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از آمادگی رسن و حضور در تمرینات تیمش خبر داد و باید دید او مقابل الدحیل بازی می کند یا خیر؟

دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل، امروز ( دوشنبه ) از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2all7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای سرخپوشان پایتخت