تاریخ انتشار: 1397/06/21 22:06
کد خبر: 130616

دیدار پرسپولیس - نساجی امنیتی شد!

تماشاگران تیم‌های پرسپولیس و نساجی مهاجمان رقیب خود را مورد تشویق قرار دادند.
دیدار پرسپولیس - نساجی امنیتی شد!

نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران که از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شده با حواشی زیاد همراه بود تا حدی که تا دقیقه 70 مسابقه 2 اخراجی برای تیم نساجی در پی داشته است.

* علی علیپور بعد از اینکه موفق شد دروازه نساجی مازندران را باز کند به احترام هواداران زادگاهش خوشحالی نکرد. همین مسئله باعث شد تماشاگران نساجی او را تشویق کنند.

* دقیقه 62 بازی علی شجاعی خطایی روی سید جلال حسینی انجام داد و همین مسئله باعث شد داور برای دادن کارت زرد به سمت وی بیاید. اعضای تیم نساجی چون می‌دانستند شجاعی کارت زرد دیگری را در نیمه اول گرفته است سعی کردند مانع دادن کارت زرد دوم به شجاعی شوند که داور در نهایت تصمیم خود را عملی کرد. در این حین جواد نکونام، حمید رجبی و فرزاد مجیدی در اعتراض به داور تا داخل زمین هم رفتند که این مسئله با اعتراض شدید تماشاگران پرسپولیس مواجه شد. هواداران این تیم بارها علیه نکونام شعار سر دادن و خواستند او اعتراض‌هایش پایان دهد.

* داور بعد از اخراج شجاعی، رجبی مربی تیم نساجی راه هم به خاطر اعتراض‌هایشان از زمین مسابقه اخراج کرد.

* محمد عباس‌زاده بعد از اینکه تعویض شد از سوی هواداران پرسپولیس به شدت مورد تشویق قرار گرفت. او برای اینکه هوادران نساجی ناراحت نشوند هیچ عکس‌العملی نسبت به تشویق پرسپولیسی‌ها از خود نشان نداد، اگرچه او قبل از آغاز بازی به سمت هواداران پرسپولیس آمده و مقابل آنها تعظیم کرده بود.

* ماموران یگان ویژه حاضر در ورزشگاه آزادی در ابتدای بازی از ورود یک عکاس به جایگاه ویژه عکاسان جلوگیری کردند. ماموران دلیل این کار خود را دستور پلیس امنیت عنوان کردند و به عکاس گفتند، شما تنها در این یک مسابقه حق حضور در ورزشگاه را ندارید!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppmzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد روحیه‌بخش پرسپولیس پیش از مصاف با الدحیل / صعود سرخ پوشان به رده دوم