تاریخ انتشار: 1397/06/19 17:44
کد خبر: 130938

عصبانیت پرسپولیسی‌ها از استقلالی‌ها

پرسپولیسی‌ها به شدت از رفتار استقلالی‌ها در رابطه با سوپرجام شاکی و عصبانی هستند و بار‌ها برای فتحی و همکارانش پیام فرستاده‌اند دست از این مصاحبه‌ها بردارید.
عصبانیت پرسپولیسی‌ها از استقلالی‌ها

شاید در حالت کلی این‌طور به نظر برسد که رابطه بین حمیدرضا گرشاسبی و امیرحسین فتحی خوب است و دلیل این امر، انتخاب هر دو نفر از سوی وزارت ورزش و حضور وزیر ورزش به عنوان رئیس مشترک مجمع این دو باشگاه است، اما شنیدیم رابطه طرفین چند روزی است شکرآب شده و به این زودی نیز بهبود پیدا نمی‌کند. پرسپولیسی‌ها معتقدند در مورد سوپرجام، دو مرتبه به شورای تأمین استان رفتند و جلسه برگزار کردند. حتی حمیدرضا گرشاسبی در مورد این جلسات به ما گفته بود: «شاید آقایان استقلالی فکر می‌کردند حضور در آن جلسه به خاطر خوردن میوه و شیرینی و ناهار است نه برنامه‌ریزی در مورد  شهرآورد!» بعد از آن جلسات، نماینده باشگاه استقلال پای برگه‌ای را امضا کرده که در آن به صورت واضح، مکتوب شده که استقلال تمایلی به حضور در میدان ندارد و اعضای این تیم همچنان در اردوی ترکیه حضور دارند. امضای این سند به معنای آن است که سرخپوشان دیگر قرار نیست بازی کنند و براساس ادعای مدیران استقلال، تیم آبی‌پوش به میدان نمی‌آید. بر همین قاعده، سازمان لیگ اعلام کرد نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود پرسپولیس است و سپس کمیته انضباطی نیز همین رأی را تأیید کرد. استیناف هم به‌رغم شکایت استقلالی‌ها، حکم به تأیید رأی کمیته انضباطی داد و پرسپولیس را به عنوان قهرمان سوپرجامِ انجام نشده اعلام کرد.

با این حال خطیر، ملکی، حاجیلو و فتحی در مصاحبه‌های خود اصرار دارند بابت این حکم به CAS شکایت خواهند کرد تا یک مجمع قضاوت‌کننده بین‌المللی در موردشان قضاوت کند.

خبر ورزشی

از سوی دیگر، پرسپولیسی‌ها به شدت از رفتار استقلالی‌ها شاکی و عصبانی هستند و بار‌ها برای فتحی و همکارانش پیام فرستاده‌اند دست از این مصاحبه‌ها بردارید. حتی گرشاسبی رسماً گفته بود: «فتحی اطلاعات غلطی از دیگران گرفته وگرنه این‌طور مصاحبه نمی‌کند. او خودش هم می‌داند حق با باشگاه پرسپولیس است و باید هرچه زودتر این واقعیت را بپذیرد که پرسپولیس قهرمان شده و باید این پرونده را ببندند، اما متأسفانه شاهد هستیم که فتحی و همکارانش فرار رو به جلو می‌کنند.»

عصبانیت پرسپولیسی‌ها به اینجا ختم نشده و شنیدیم آن‌ها به رؤسای ارشد فدراسیون فوتبال نیز گلایه می‌کنند استقلالی‌ها مشغول ایجاد تفرقه بین هواداران هستند و با مصاحبه‌های‌شان، جو فوتبال را مسموم می‌کنند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند مدیران استقلال حرف هیچ‌کس را قبول ندارند؛ نه سازمان لیگ، نه کمیته انضباطی، نه کمیته استیناف و نه حتی عضو هیئت‌مدیره و نماینده‌شان در جلسه مهم شورای تأمین!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwblo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوش شانسی استقلال؛ با موافقت پرسپولیس  تاریخ سوپر جام تغییر کرد !