تاریخ انتشار: 1397/06/19 10:32
کد خبر: 130990

اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر برای سرخپوشان رخ می دهد!

پرسپولیس با دیگر تیم های لیگ برتری حداقل دو بار دیدار کرده اما نساجی، تنها حریفی است که هیچگاه در لیگ برتر مقابل پرسپولیس صف آرایی نکرده است.
اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر برای سرخپوشان رخ می دهد!

سرخپوشان پایتخت روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی مازندران خواهند بود. این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که حریف مازنی پس از دوونیم دهه به سطح اول فوتبال ایران رسیده و اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند.

 

طبیعتاً باتوجه به این موضوع قرمزپوشان قائم شهر اولین بازی شان مقابل پرسپولیس را برگزار خواهند کرد. آن ها تنها تیم لیگ برتری هستند که تاکنون در این مسابقات مقابل پرسپولیس حاضر نشده اند! باقی تیم ها حداقل ۲ بازی برابر تیم پرسپولیس انجام داده اند و به جز نفت مسجد سلیمان، همگی حداقل یک بار را باخته اند!

 

علاوه بر نساجی، جواد نکونام هم برای نخستین بار مقابل پرسپولیس مربیگری خواهد کرد. او تاکنون عملکرد خوبی روی نیمکت نماینده شهر قائم شهر داشته اما بازی با پرسپولیس یک دیدار ویژه برای هافبک سابق استقلال به حساب می‌آید. نکونام در ۴ دربی که حضور داشت، ۴ تساوی بدون گل را تجربه کرد اما حالا میخواهد در انتقام آن روزها، جدالی جذاب و دیدنی را رقم بزند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpjp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور و کمک داورهای دیدار پرسپولیس-نساجی مشخص شدند