تاریخ انتشار: 1397/06/16 23:40
سرمربی نود ارومیه :
کد خبر: 131256

برای کنترل پرسپولیس برنامه داریم/مقابل پرسپولیس کوه انگیزه خواهیم بود

وحید بیات لو سرمربی نود ارومیه از آمادگی تیمش برای بازی با پرسپولیس و تدابیر کادرفنی این تیم برای مقابله با پرسپولیس سخن گفت.
برای کنترل پرسپولیس برنامه داریم/مقابل پرسپولیس کوه انگیزه خواهیم بود

تیم نود ارومیه در مقابل شهرداری تبریز در دیداری جنجالی با تساوی 1-1 به پایان رسید. وحید بیات لو سرمربی تیم نود ارومیه در این بازی اعتراض های زیادی به داور داشت و از قضاوت مومنی ناراضی به نظر می رسید. او در ابتدا صحبت هایش را راجع به بازی انجام داد و گفت: شرایط ما را همه می دانند. بازی اول را نرفتیم بازی دوم را با امیدهایمان رفتیم و اصلا سرمربی نداشتیم. شب بازی سوم با گل گهر تیم تشکیل شد و رفتیم در زمین 4 گل خوردیم و از نظر بدنی شرایطمان خوب نبود. 10 روز است تیم شکل گرفته و کار کردیم، امروز هم کمترین موقعیت را به حریف دادیم. چند موقعیت خوب هم داشتیم، آن صحنه مشکوک پنالتی هم من فکر میکنم مشکوک بود و 50-50 را داور پنالتی گرفت.

بیات لو راجع به جو مسابقه گفت: جو اینجا بالاخره شرایط خوبی نبود و بازی را به هم ریخت. امیدوارم دیگر اینطور اتفاق ها نیفتد چون به ضرر ما شد و جو به شکلی بود که بازی از دست مان در رفت، چون میهمان بودیم.

وی به قضاوت داور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بازی تمام شده و هرچقدر هم راجع به داوری صحبت کنیم مسئله ای حل نمی شود. اما من فکر میکنم اکثر صحنه ها را به نفع تیم تبریزی سوت زد، نظر خودم است و شاید فشار بازی بود که اینطور فکر میکنم. تمام صحنه های 50-50 را به نفع تبریز می زد و حتی روی پنالتی هم چند ثانیه دیر سوت زد و فکر میکنم خودش هم دو به شک بود.

سرمربی نود ارومیه در پاسخ به سوالی راجع به بازی با پرسپولیس هم گفت: ما قبل از پرسپولیس با اکسین بازی داریم و باید به آن فکر کنیم. اما مقابل پرسپولیس بسیار انگیزه داریم و کوه انگیزه خواهیم بود چون این تیم جزو بزرگترین تیم های ایران است و شرایط بازی مقابل پرسپولیس سخت است. اما برای آن مسابقه هم تدابیر لازم را اندیشیده ایم اما فعلا به اکسین فکر میکنم.

او سیستم تیمش را اینطور تشریح کرد: ما 4141 بازی می کردیم اما یکی از گوش ها در دفاع کمک می کرد؛ مخصوصا در بعضی صحنه ها که تیممان عقب می نشست تا برتری عددی را حفظ کنیم. نمی توانم مقابل سیستم تیمم برابر پرسپولیس صحبت کنم اما تدابیر لازم را اندیشیده ایم.

بیات لو راجع به حرکات کنار زمین و این که آیا این رفتار ها در بازی با پرسپولیس به تیمش ضربه می زند یا خیر، گفت: به این شیوه عادت کرده ام و این شیوه مربیگری ام است چه مشکل ساز شود و چه نشود! فکر میکنم آنجا سطح داوری بهتر باشد و مجبور نباشیم انقدر داد و فریاد کنیم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exely

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برچسب «سوپراستار» روی نام بازیکنان معمولی استقلال