تاریخ انتشار: 1397/06/10 19:01
کد خبر: 132072

اسلحه های خطرناک زرد پوشان اصفهانی برای گلزنی!

تیم فوتبال سپاهان با 12 بار گلزنی طی شش هفته گذشته بهترین خط هجومی لیگ را به خود اختصاص داده است.
اسلحه های خطرناک زرد پوشان اصفهانی برای گلزنی!

سپاهانی ها پس از سه فصل پر فراز و نشیب در نهایت به سراغ امیرقلعه نویی رفتند و این چهره تا پایان هفته ششم موفق شده پرافتخاترین تیم لیگ برتر را بار دیگر به رتبه هایی بازگرداند که هواداران این تیم خود را مستحق آن می دانند.

در این مسیر امیرقلعه نویی بازیکنانی را به خدمت گرفته تا توانایی پیاده کردن سیستم مورد نظر او را در زمین مسابقه داشته باشند و حالا او خطرناک ترین خط تهاجمی لیگ را با حضور بازیکنانی با توانایی ها مختلف در اختیار دارد.

علاوه بر شیوه های معمولی که امیرقلعه نویی برای رسیدن به گل برای تیمش در نظر می گیرد، سپاهانی ها دو شیوه دیگر هم برای ایجاد موقعیت گلزنی دارند که در 6 دیدار گذشته نقش پررنگی در ایجاد موقعیت های گلزنی برای آنها داشته است؛ پرتاب های پورقاز و ارسال های محمدی کریمی.

پورقاز در این فصل وظیفه پرتاب های بلند روی دروازه تیم های حریف را عهده دار بوده است و اگرچه شاگردان قلعه نویی به صورت مستقیم روی این حربه به گل نرسیده اند ولی به خوبی توانسته اند موج حمله را با رساندن توپ به محوطه جریمه و دستپاچه کردن حریف شکل و ادامه دهند.

دیگر اسلحه خطرناک و زهردار سپاهانی ها در لیگ هجدهم مهندس جدید لیگ برتر محمد کریمی است که تاکنون چهار بار با پاس های خود هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار داده است.  کریمی جوان در 6 دیدار گذشته رفته رفته جای مهدی کیانی که ارسال های پشت محوطه جریمه و کرنر را در اختیار داشت گرفته و حالا هر کرنر و ارسال طلایی پوشان بوی موقعیت و گل می دهد؛ اتفاقی که آخرین گل طلایی پوشان را در دقیقه 95 دیدار برابر پارس جنوبی جم هم رقم زد.

لیگ هجدهم که حالا هفته ششم را پشت سر گذاشته کم کم به روزهای بسیار حساس خود نزدیک می شود؛ جایی که مدعیان قهرمانی می توانند خود را از سایر تیم ها جدا کنند. به نظر می رسد سپاهان با نمایش هایی که تاکنون ارائه داده و همینطور تبحری که روی بازی هوایی دارد، می تواند یکی از مدعیان باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458p7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتماد قلعه نویی به ستاره فصل گذشته زردپوشان