تاریخ انتشار: 1397/06/09 19:14
کد خبر: 132194

اعتماد قلعه نویی به ستاره فصل گذشته زردپوشان

حسن جعفری سرانجام در دیدار برابر پارس جنوبی جم برای اولین مرتبه طی لیگ هجدهم راهی میدان شد.
اعتماد قلعه نویی به ستاره فصل گذشته زردپوشان

فصل گذشته حسن جعفری یکی از بازیکنان ثابت سپاهان چه در دوران حضور کرانچار و چه در هشت دیداری بود که منصور ابراهیم زاده هدایت این تیم را عهده دار شد.

در فصل جدید اما امیرقلعه نویی برای ترمیم تیم، یکی از خریدهای خود را به محمد ایران پوریان اختصاص داد که پیش تر نیز در تراکتورسازی سرمربی او بود و به واسطه همین شناخت در جذب او تردید نکرد. البته ایران پوریان هم به خوبی جواب اعتمادهای سرمربی سپاهان را داده و تا اینجا 2 گل زده و 2 بار هم با پاس گل های خود تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داده است.

از همین رو فرصتی برای حسن جعفری که در تمرینات نیز آماده نشان داده تا پیش از دیدار برابر پارس جنوبی جم به وجود نیامده بود؛ اما سرانجام در دقیقه 65 این بازیکن جایگزین سعید آقایی در پست دفاع چپ شد تا قدرت هجومی سپاهان را افزایش دهد.

حضور این بازیکن البته تاثیرگذار هم بود و در چند دقیقه ای که جعفری در زمین حضور داشت، لمس تاپ قابل توجهی داشت و یک بار هم با شوتی خطرناک دروازه احمد گوهری را تهدید کرد. جعفری در دقایق پایانی برای جلوگیری از ضدحمله پارسی ها یک کارت را هم به جان خرید تا ارزش این کار او با گل دقیقه 95 استنلی بیشتر به چشم بیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypd7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زرد پوشان اصفهانی تهدید شدند!