تاریخ انتشار: 1397/06/08 20:24
کد خبر: 132314

تداوم جایگاه پنجمی در دوازدهمین روز بازی های آسیایی

نمایندگان ایران در دوازدهمین روز بازی های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا، سه نقره و سه برنز دیگر کسب کردند تا در مجموع با 58 نشان همچنان جایگاه پنجمی اینچئون خود را در جاکارتا حفظ کنند.
تداوم جایگاه پنجمی در دوازدهمین روز بازی های آسیایی

ورزشکاران ایران روزپنجشنبه ادامه رقابت‌های خود را در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی، در ماده و رشته‌های مختلف ورزشی آغاز کردند که تیم کایاک مردان ایران با صید سه نشان (یک نقره و 2 برنز) به کار خود در ماده آبهای آرام پایان دادند.

بر این اساس تیم کایاک چهاره نفره ایران باترکیب احمدرضا طالبیان، پیمان قوی‌دل، علی آقامیرزایی و امین بوداغی با کسب یک برنز به نخستین مدال آبهای آرام دست یافتند و هدیه کاظمی در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر بانوان صاحب مدال نقره شد و م حمدنبی رضایی نماینده کانو هم برنزی شد.

همچنین پرونده کوراش ایران با برنز محمد محمدی بریمانلو؛ نقره سعید مولایی جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم ایران که با رای عجیب داوران و هیات ژوری٬ مدال طلای بازی های آسیایی را از دست داد و در آخر با ناداوری در دیدار محمد ملک محمدی حذف وی با باخت برابر حریف افغانستانی بسته شد.

امیر مرادی دونده ملی پوش در فینال ماده ۱۵۰۰ متر بازیهای آسیایی جارکاتا هم به مقام ارزشمند نایب قهرمانی رسید.

اما در رشته تیمی تیم والیبال و بسکتبال پنج نفره ایران با شکست برابر نمایندگانی از قطر و کره جنوبی راهی فینال شدند که تا قهرمانی یگ گام فاصله دارند.

مجتبی ولی پور شیرجه رو ملی پوش ایران هم با امتیاز 302.90 در دور مقدماتی یک متر راهی فینال شد واترپلوئیست‌ها هم در دور دوم مسابقات واترپلوی بازی‌های آسیایی جاکارتا مقابل عربستان پیروز شدند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

اما در ادامه رقابت های امروز سوارکاران اعزامی ایران به جاکارتا بدون کسب عناوین برتر به کار خود در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 اندونزی پایان دادند و تنها یک بانو با عنوان ششمی بهترین نتیجه در ماده درساژ را کسب کرد.

تیم اسکواش زنان هم با چهار باخت و یک پیروزی از حضور در بازی های آسیایی خداحافظی کرد.

بر این اساس کاروان ایران با احتساب نشان های هشتمین روز در مجموع با 58 مدال (19طلا، 19نقره و 20برنز ) به کار خود پایان دادند.

چین با 241، ژاپن174 با و 141کره جنوبی با مدال همچنان سه سکوی نخست را در اختیار دارند و اندونزی میزبان در رده چهارم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwndr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقبال باشکوه از وزنه برداران افتخار آفرین+عکس