تاریخ انتشار: 1397/06/04 12:00
کد خبر: 132909

علی کریمی: خدا کند فردا خوش شانس باشیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:روزهای گذشته همقسم شده ایم که 200درصد توان بگذاریم.
علی کریمی: خدا کند فردا خوش شانس باشیم

 علی کریمی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و السد قطر اظهار داشت:فردا بازی خیلی سختی مقابل السد داریم ولی سال گذشته خیلی زحمت کشیده شده که تیم به این مرحله برسد.

وی افزود: ما باید به نیمه نهایی برسیم و روزهای گذشته همقسم شده ایم که 200درصد توان بگذاریم تا حریف را شکست بدهیم.آنها چند بازیکن جدید جذب کرده اند و خصوصا بازیکن جدید این تیم که از اسپانیا آمده در السد تاثیرگذار است.ما بهترین هواداران آسیا را داریم و به حضور آنها دل بسته ایم.مطمئنا حریف خط هافبکی قوی دارد ولی ما هم با استفاده از هواداران فشار می آوریم که آنها را شکست بدهیم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه آیا برای بازی فردا آماده است گفت: من فصل بدنسازی با تیم را از دست دادم اما چون از هفته اول بازی کردم شرایطم خوب است، امیدوارم که فردا بتوانم برای استقلال خوب بازی کنم.

وی در خصوص وضعیت استقلال در لیگ و نگرانی طرفداران این تیم گفت: نگرانی در این مورد طبیعی است، ما در این 2 بازی نتوانستیم گل بزنیم، السد یکی از تیم های خوب آسیا است و نگرانی مردم هم طبیعی است اما چون بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم می توانیم امیدوار باشیم. خدا کند فردا خوش شانس باشیم.

کریمی در خصوص اینکه آیا می تواند جای ابراهیمی را در میانه میدان پر کند گفت: ابراهیمی یکی از بازیکنان بزرگ استقلال بود، من هم از وقتی اضافه شدم تلاشم را دو چندان کرده ام که برای تیم مفید باشم.

وی در پایان گفت: ما به حضور مردم در بازی فردا نیاز داریم و چون سالهای گذشته مشکلاتی در مورد لیزر و ترقه ایجاد شده بود امیدوام فردا این اتفاق نیفتد چون در مراحل بعد به حضور تماشاگران نیاز داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gz75n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن السد:  هر چه تماشاگران بیشتر باشند به نفع ما است