تاریخ انتشار: 1397/05/30 07:44
کد خبر: 133657

حذف 2 بانوی تکواندوکار ایران با شکست در گام اول

٢ نماینده دختر ایران در روز دوم مسابقات تکواندو با شکست در گام اول حذف شدند.
حذف 2 بانوی تکواندوکار ایران با شکست در گام اول

در دومین روز از رقابتهای کیوروگی تکواندو پریسا جوادی در وزن منهای 57 کیلوگرم در برابر مرجان تولبرنجنوا قزاقستانی طی سه راند مسابقه با نتیجه 15 بر 10 باخت و از دور مسابقات حذف شد.

وی در مسابقه نخست خود در راند اول 2بر0 بازنده شد و در همان ابتدای راند دوم 5 امتیاز از دست داد و در ادامه به رغم تلاشی که داشت راند دوم را 9بر4 عقب افتاد تا در راند سوم با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام وجود مبارزه و امتیازات عقب مانده را جبران کند.

در پایان راند سوم پریسا جوادی نهایت تلاشش را برای جبران امتیازات عقب افتاده کرد ولی در نهایت با نتیجه  15بر10 مسابقه را واگذار و از دور رقابتها حذف شد.

در این وزن 20 تکواندو کار حضور دارند تا یکی از شلوغ ترین اوزان تکواندو باشد.

همچنین در وزن مثبت 67 کیلوگرم بانوان زهرا پوراسماعیل در دور نخست به مصاف اسوت لانا از ازبکستان رفت و در حالی که راند اول را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رسانده بود در پایان سه راند بازنده از شیابچانگ خارج شد.

در پایان راند دوم بانوی تکواندوکار ازبکستانی 2 امتیاز عقب افتاده را جبران کرد. با شروع راند سوم حریف ازبکستانی با ضربات متوالی توانست چند امتیاز پیش بیفتد. با اینکه پوراسماعیل پور با کاهش اختلاف به جبران این نتیجه امیدوار بود، مربی ازبکستان به یکی از ضربات نماینده خود اعتراض کرد و بعد از بازبینی فیلم و قبول کردن اعتراض وی اختلاف به 3 امتیاز رسید.

در نهایت این مبارزه با نتیجه 6 بر 3 به سود اسوت لانا از ازبکستان به پایان رسید و زهرا پوراسماعیل با این باخت از دور رقابت ها کنار رفت.

در این وزن 15 تکواندو کار حضور دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzbdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی‌های آسیایی 2018 |حذف دو بانوی تکواندوکار ایران