تاریخ انتشار: 1397/05/29 22:39
کد خبر: 133689

مدافع تیم پایتخت دچار مشکل قلبی شد

میلان که در این فصل به دنبال اوج گیری دوباره در فوتبال اروپا و همچنین ایتالیاست، با مشکل نگران کننده‌ای مواجه شده است.
مدافع تیم پایتخت دچار مشکل قلبی شد

میلان تا به امروز در بازار نقل و انتقلات فعالیت خیلی زیادی نداشته اما یکی از مهم‌ترین خریدهای آنها ایوان استرینیچ مدافع کروات است. مدافعی که پس از یک جام جهانی درخشان و هیجان انگیز در تور میلان افتاد و به نظر می‌رسید که یکی از ستون‌های دفاعی این تیم در رقابت‌های این فصل سری A باشد اما حالا و بعد از گذشت چند هفته از این خرید در ظاهر موفق، خبر شوکه کننده‌ای اردوی روسونری را تحت‌الشعاع قرار داده، اینکه ایوان استرینیچ مشکل قلبی دارد.

پزشکان باشگاه میلان تشخیص داده‌اند که ایوان استرینیچ، مدافع کروات این تیم به یک مشکل قلبی دچار بوده و باید پیش از انجام بررسی‌های بیشتر مدتی استراحت کرده و از میادین فوتبال  دور باشد. استرینیچ در جریان جام جهانی 2018 روسیه از هفت بازی کرواسی در این رقابت‌ها در شش بازی به میدان رفت و به همراه تیم ملی کشورش عنوان نایب‌ قهرمانی دنیا را به دست آورد. استرینیچ در بازی مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی در مقابل انگلیس، که صعود تاریخی کروات‌ها به فینال جام جهانی را رقم زد در میدان حضور داشته و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت.

این مدافع 31 ساله‌ کروات در ماه ژوییه از سمپدوریا به میلان منتقل شد و هنوز با پیراهن روسونری بازی نکرده است. باشگاه میلان اعلام کرد مشکل قلبی استرینیچ که در جریان چکاپ‌های روتین شش ماهه‌ این باشگاه ایتالیایی تشخیص داده شده، هیپرتروفی قلبی است. باشگاه در بیانیه خود اعلام کرد: استرینیچ بعد از یک ‌دوره استراحت بار دیگر مورد بررسی‌های پزشکی قرار خواهد گرفت. در نتیجه این بازیکن تا کامل شدن بررسی‌ها به صورت موقت از فعالیت‌های ورزشی تعلیق می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qprdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هولیگان؛ حواشی دوتیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا (آث میلان - رئال‌مادرید) + فیلم