تاریخ انتشار: 1397/05/29 19:09
کد خبر: 133716

این دو بازیکن استقلال هیچ شیطنتی انجام نداده‌اند!

سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش سه‌شنبه هفته پیش با حضور در کمیته اخلاق درباره اتفاق رخ داده در دیدار با ذوب‌آهن توضیحاتی ارائه دادند.
این دو بازیکن استقلال هیچ شیطنتی انجام نداده‌اند!

 آقایی و صیادمنش به این بهانه به کمیته اخلاق فراخوانده شده بودند که در فیلمی که کانال باشگاه استقلال از شادی گل وریا غفوری منتشر کرده بود، به نظر می‌رسید این دو بازیکن شیطنت کرده‌اند.

یک مقام مسئول و آگاه در باشگاه استقلال که در روز مراجعه این دو نفر به کمیته اخلاق آن‌ها را همراهی کرده بود، در این‌باره به خبرورزشی گفت: «آقایی و صیادمنش به مسئول کمیته اخلاق (قاضی تورک) توضیحات کامل دادند که به دلیل سُر خوردن روی چمن دست صیادمنش به کمر آقایی برخورد کرده است. فیلم در جلسه بار‌ها بازبینی شد و اتفاقاً مسئولان کمیته اخلاق هم تقریباً متقاعد شدند که این دو بازیکن هیچ شیطنتی انجام نداده‌اند».

روز گذشته در این‌باره باز هم از باشگاه استقلال پیگیر شدیم که چرا این دو بازیکن در سفر به جم تیم را همراهی نکرده بودند که گفته شد این موضوع هیچ ارتباطی به دستور موقت محرومیت نداشته و به دلیل اینکه با تیم تمرین نداشتند، شفر نخواسته آن‌ها را به اردو ببرد. ظاهراً او منتظر رأی صیادمنش و آقایی است تا بداند برای دیدار با السد یا فولاد می‌تواند روی آن‌ها حساب کند یا نه!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppoba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان نیمه نخست / برتری پرگل استقلال مقابل حریف ترکیه ای