تاریخ انتشار: 1397/05/29 18:53
کد خبر: 133718

میزان بدهی نهایی پرسپولیس مشخص شد

جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حول مسائل مالی و پرداخت مطالبات و پیگیری بدهی مالیاتی برگزار شد.
میزان بدهی نهایی پرسپولیس مشخص شد

جلسه هفتگی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور اعضا برگزار شد و طی آن درباره مسایل مختلف از جمله پیگیری بدهی مالیاتی باشگاه در کمیسیون ماده 251 مکرر ، بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست ابتدا درباره بدهی های باشگاه که باید برای اخذ مجوز حرفه ای سازی تسویه شود بحث و گفتگو صورت گرفت. رقم باقیمانده برای این منظور با توجه به ارقام پرداختی و تخفیف های گرفته شده، 6 میلیارد تومان اعلام و درباره نحوه تامین اعتبار مورد نیاز برای حل و فصل این موارد ، بحث و تبادل نظر شد.

اعضاء همچنین درباره پرداخت اولیه این فصل به بازیکنان صحبت و تامین آن از طریق درآمد اسپانسری باشگاه را پیگیری کردند.

تعیین وضعیت بدهی مالیاتی باشگاه که تعهد سنگین مالی را به بار آورده است و پیگیری این موضوع از کمیسیون ماده 251 مکرر از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود .در این ارتباط همچنین خود وزارت ورزش و جوانان با توجه به این که باشگاه هایی چون پرسپولیس همیشه با هزینه های بیش از درآمد روبرو بوده اند، مسایل را پیگیری می کند.

ناهنجاری های موجود در ورزشگاه ها که در هفته های اخیر نمود بیشتری داشته است نیز از دیگر مسایل طرح شده در نشست امروز بوده است.

سفر به قطر برای بازی با الدحیل و برنامه ریزی های مربوط به آن چون اخذ ویزا، بلیت هواپیما، محل تمرین ، هتل و سایر تدارکات مربوط به این سفر نیز از جمله مواردی بود که هیات مدیره درباره آن ها تصمیم گیری کرد.

* طبق مفاد ماده 251 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم،مودیان مالیاتی (اعم از حقیقی یا حقوقی) می توانند نسبت به مالیاتهای قطعی شده خود که در مرجع دیگری قابل طرح نباشد، به ادعای غیرعادلانه بودن مالیات مستنداً به مدارک و دلائل کافی(پس از تکمیل فرم درخواست رسیدگی) عنوان وزیر محترم امور اقتصادی ودارایی شکایت نموده و تقاضای رسیدگی مجدد خود را به دبیرخانه مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارایی تسلیم نمایند. پس از بررسی مدارک و تهیه گزارش عنوان وزیر محترم ،طرح شکایت واصله در هیأت ماده 251 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم منوط به اظهار نظر و دستور وزیر محترم خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rprem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسپانسر مشترک چطور به سرخابی‌ها پول می‌دهد؟