تاریخ انتشار: 1397/05/27 22:36
کد خبر: 133910

صالح:نسبت به هفته ابتدایی بهتر بودیم/ضمن احترام به تیم حریف میتوانستیم برنده باشیم

صالح:نسبت به هفته ابتدایی بهتر بودیم/ضمن احترام به تیم حریف میتوانستیم برنده باشیم

مجید صالح در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل الومینیوم اراک به خبرنگاران گفت:ابتدا به دوست عزیزم اقای ربیعی بخاطر داشتن چنین تیم خوبی تبریک عرض میکنم.

وی در خصوص بازی اظهار داشت:بعد از بازی هفته اول این قول را داده بودیم که هفته به هفته بهتر شویم و  اگر منصفانه  به بازی بنگریم روند تیمی ما روبه پیشرفت بوده و انشالله بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

وی در این خصوص تصریح کرد:با شناختی که از اقای ربیعی دارم هر دوتیم برای برد پا به مسابقه گذاشته بودند ولی مسائل بدنی و اینکه تیم ما دیر بسته شد کمی در افت کیفی موثر واقع شد.

وی در خصوص داوری اظهار داشت:امیدوارم در رابطه با مردود شمردن گلی که به ثمر رساندیم ما اشتباه کنیم و تصمیم داور درست باشد ولی در لیگ یک چنین لحظاتی سرنوشت ساز می باشد،ضمن احترام به داوری چنانچه تصمیم اشتباه باشد باشگاه از لحاظ قانونی پیگیری خواهد نمود.

وی در خصوص بومی یا غیر بومی بودن تیم افزود؛در تیم کنونی حدود ١٥بازیکن بومی داریم و انشالله با اخذ مجوز اکادمی توسط باشگاه تعداد بازیکن بومی بیشتری در رده سنی امید اضافه خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه ، از هواداران خونگرم شیرازی که با حضور خود موجب دلگرمی تیم شدند قدردانی نمود و همچنین از مسئولین استان بخاطر مهیا نمودن چنین استادیوم زیبایی قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد که در جهت بهبود کیفیت چمن تدبیر جدی اندیشیده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjg7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی فجرسپاسی - آلومینیوم؛ نبرد تاکتیکی ربیعی با صالح ترین مجید لیگ یک/ سفر صنعتی ها به پایتخت فرهنگی!