تاریخ انتشار: 1397/05/26 22:01
کد خبر: 134049

توشاک: انگار تبریز ورزشگاه ومبلی بود و هواداران لیورپول حضور داشتند/ باید بیشتر تمرین کنیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:هواداران تبریزی فوق‌العاده هستند.
توشاک: انگار تبریز ورزشگاه ومبلی بود و هواداران لیورپول حضور داشتند/ باید بیشتر تمرین کنیم

جان توشاک پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل سایپا اظهار داشت:  اول از همه باید درباره هواداران‌مان صبحت کنم. من در جاهای مختلفی کار کرده‌ام اما هواداران تبریزی فوق‌العاده هستند. زمانی که اتوبوس‌مان به ورزشگاه رسید, هواداران‌ را دیدیم که با پای پیاده 4-3 کیلومتر مسیر را طی می‌کردند. تاکنون چنین چیزی را ندیده‌ بودم. انگار اینجا استادیوم ومبلی بود و همه هوادارانی که به ورزشگاه می‌رفتند, هواداران لیورپول بودند. هواداران ما بسیار فوق‌العاده هستند و باید از آنها ممنون باشیم. در طول 90 دقیقه به بازیکنان انرژی دادند و و باعث شدند که آنها بهتر شوند.

وی درباره بازی عنوان کرد: بازی سختی بود و فقط 3-2 فرصت آن هم از کناره‌ها به وجود آمد, اما الان خیلی خوشحال هستیم که با یک بازی خوب موفق شدیم به پیروزی برسیم. باید تاکید کنم که هنوز به زمان و کار زیادی نیاز داریم برای اینکه بازیکنان‌مان از لحاظ آمادگی در یک سطح نیستند. هرچند که این برد به ما کمک می‌کند که به چیز‌هایی که می‌خواهیم زودتر دست پیدا کنیم. البته هواداران هم این اعتماد به نفس را به تیم داده‌اند و باید روز به روز بهتر شویم. این برد واقعاً برای هواداران‌مان بود, چون آنها فوق‌العاده هستند.

توشاک افزود: قبول دارم که هفته گذشته گل‌‌های بدی خوردیم و اشتباهات فردی زیادی داشتیم اما الان عملکرد خط دفاعی‌مان عالی بود. در طول بازی به خاطر بحث ناهماهنگی وقتی چند بازیکن انرژی‌شان کند شد, هواداران آنها را بلند کردند. ما هنوز در ابتدای لیگ هستیم و نتایج بالا و پائین می‌شود. باید به روند‌مان ادامه دهیم، در طول هفته خوب کار کنیم و نهایت استفاده را داشته باشیم تا هفته آینده هم مانند امروز شاد باشیم.

سرمربی تراکتور‌سازی درباره تغییر سیستمی که این تیم در این بازی داشت, عنوان کرد: این موضوع به شرایط بازی‌که می‌خواهیم انجام دهیم بستگی دارد. در بازی‌های پیش فصل با همین سیستم کار کرده  بودیم و در بازی استقلال اولین باری بود که با آن سیستم شکست خوردیم. امروز تغییراتی در سیستم دادیم و عبدالله‌زاده را در دفاع راست به کار گرفتیم. او عملکرد فوق‌العاده ای داشت, باید بیشتر روی بازیکنان‌مان شناخت پیدا کنیم.

توشاک راجع به عملکرد محمدرضا مهدی‌زاده تصریح کرد: این بازیکن در بازی‌های دوستانه پیش از فصل هم فوق‌العاده بازی کرده بود. 4 مدافع داریم و اگر بخواهیم در تیم‌ یک خط  باقدرت و کامل داشته باشیم, آن خط دفاعی ماست. در بقیه پست‌ها این بالانس را نداریم, به این فکر کنید که اگر شربتی امروز مصدوم می‌شد در دفاع چپ دیگر بازیکن تخصصی نداشتیم و باید چه کسی را در این پست بازی می‌دادیم؟!

وی در خصوص اینکه آینده تراکتور‌سازی را چگونه خواهد دید, گفت: زمانی که توپ را داشته باشیم, باید 10 مهاجم داشته باشیم. باید بازیکنان جدید را از لحاظ بدنی بسنجیم و خیلی مراقب باشیم, چون ممکن است آسیب ببینند. این بازی را با بازیکنانی از اسکاتلند, ژاپن, انگلیس و ولز تمام کردیم. در طول هفته همیشه روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم, البته این جدا از کار‌هایی است که روی حملات و دفاع انجام می‌دهیم. در تمرینات با بازیکنان‌مان ضربات ایستگاهی را از جاهای مختلف زمین کار می‌کنیم اما وقتی چیزی به آنها می‌گوییم از این گوش می‌گیرند و از آن گوش پس می‌دهند.

سرمربی تراکتور‌سازی اضافه کرد: هر تیم به یک کاپیتان نیاز دارد تا بازیکنان را در زمین آماده نگه دارد و به نطر من مسعود شجاعی این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد. برای این بازی برای ضربات ایستگاهی کار کردیم اما یک ضربه بیرون از محوطه داشتیم ولی بازیکنان‌مان کار‌هایی که در تمرین داشتیم را انجام ندادند. باید بیشتر تمرین کنیم تا بچه‌ها 100 درصد به چیزی که می‌خواهند برسند.

وی درباره اینکه می‌توان انتظار داشت که از هفته آینده تعداد هواداران بیشتر شود, خاطرنشان کرد: امروز چیزی که وجود داشت این بود که هواداران تاثیرشان را روی بازی گذاشتند, اول از همه باید بگویم که تا حالا ندیده بودم که 70 هزار نفر برای یک بازی معمولی در لیگ برتر به ورزشگاه بیایند. هواداران بیشتر از 5-4 کیلومتر را پیاده آمده بودند تا به ورزشگاه برسند. به بازیکنانم گفتم این صحنه را ببینید, هیچ وقت بازیکنی به دنیا نیامده که همیشه خوب کار کند و این غیرممکن است. من به آنها گفتم اگر خوب نباشم و حتی شماره 10 را بپوشم, سعی می‌کنم برای حریفم کار را سخت کنم. باید در  روزی که عملکرد خوبی ندارم بجنگم. فقط می‌توانم بگویم از آمدن هواداران ابراز خوشحالی می‌کنم.

توشاک در واکنش به این سؤال که آیا با امتیازاتی که در هفته‌های نخست از دست رفته تراکتورسازی در ادامه به مشکل نخواهد خورد, عنوان کرد: برای چه باید به مشکل بخوریم؟! امروز خوب کار کردیم و 3 امتیاز را گرفتیم. باید در ادامه هم همین روند را ادامه بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369a79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درسی که سرمربی ولزی از بازی با آبی پوشان گرفت؛  تغییرات توشاک نسبت به استقلال