تاریخ انتشار: 1397/05/26 16:38
کد خبر: 134096

استیلی: ساکت استقلال خوزستان را به خاطر دلفی توبیخ کرد

مدیر تیم فوتبال امید گفت: همین که در بازی نخست مقابل عربستان نباختیم، اتفاق خوبی بود و باعث شد امروز کره شمالی را شکست دهیم.
استیلی: ساکت استقلال خوزستان را به خاطر دلفی توبیخ کرد

حمید استیلی بعد از برتری 3 بر صفر ایران برابر کره شمالی اظهار داشت: من هم در مصاحبه‌ام و هم به بچه‌ها گفته بود که ما روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. ما در مجموع 3 بازی تدارکاتی داشتیم و سپس جلوی عربستان قرار گرفتیم. بعد از آن بازی شرایط‌مان بهتر شد، البته همین که در این تورنمنت در بازی اول نباختیم، اتفاق خوبی بود چون باعث شد امروز برنده شویم. هنوز کار تمام نشده و یک بازی هم با میانمار داریم.

وی درباره اینکه شاید دوم شدن در این گروه برای ایران در دور حذفی بهتر باشد، عنوان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست. ما حتماً راجع به این مساله برنامه‌ریزی می‌کنیم. البته اجازه نمی‌دهیم کار به اما و اگر کشیده شود.

مدیر تیم فوتبال امید درباره اینکه این برد همه را به قهرمانی امیدوار کرد، تصریح کرد: تیم ما یک ماه است تشکیل شده و شاید برخلاف تیمی مثل عربستان که مدت‌هاست کنار هم هستند، خیلی هماهنگ نبودیم. با این حال کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند.

استیلی درباره آخرین وضعیت یونس دلفی گفت: باشگاه استقلال خوزستان نامه‌ای به من فرستاد و گفته بودند باید خیلی زود این بازیکن را بدهید تا به آیندهوون برود. من نامه را به فدراسیون فوتبال دادم و آقای ساکت این موضوع را پیگیری کرد و سپس این باشگاه را توبیخ کرد. تمرکز یونس دلفی به هم ریخته بود. سپس متوجه شدیم که این بازیکن باید ماه دسامبر به هلند برود و بدین ترتیب تا پایان مسابقات کنار ما هست.

وی در پایان افزود: کار برای قهرمانی سخت است. امروز جمعه بود و خیلی از مردم بازی را دیدند. خوشحالم که برای دقایقی مردم را خوشحال کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4589eo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبدالله عطیف مشکلی برای بازی استقلال ندارد