تاریخ انتشار: 1397/05/26 12:40
کد خبر: 134131

ستاره استقلال خشن ترین بازیکن لیگ شد

در حالی تیم استقلال چهارمین دیدار خود در لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشت که محمد دانشگر برای سومین بار با پیراهن این تیم در این مسابقات حضور پیدا کرد.
ستاره استقلال خشن ترین بازیکن لیگ شد

دانشگر تنها یک بازی آبی پوشان را از دست داده که دلیل آن هم محرومیت به جهت دریافت کارت قرمز بوده است.

دانشگر در سه دیداری که برای استقلال انجام داد، با دریافت ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز پر کارت ترین بازیکن این تیم شد. وی که اولین سال حضورش در بین آبی پوشان را سپری می کند تنها در اولین بازی این تیم در هفته نخست برابر پیکان کارت نگرفت.

دانشگر در هفته دوم و در دیداری که آبی پوشان در فولاد شهر مقابل ذوب آهن انجام دادند دو بار از داور کارت زرد گرفت و بعد از دریافت دومین کارت زرد با کارت قرمز روبرو شد تا اولین بازیکن اخراجی فصل آبی پوشان باشد.

وی دیدار هفته سوم را به دلیل محرومیت از دست داد و در هفته چهارم نیز مقابل پارس جنوبی جم اخطار گرفت تا با ۳ کارت زرد و یک کارت قرمز هم خشن ترین بازیکن استقلال در پایان هفته چهارم باشد و هم این عنوان را در لیگ به خود اختصاص داده باشد.

شاگردان وینفرد شفر در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر در شهر جم مقابل پارس جنوبی به میدان رفتند که در این بازی با یک گل مغلوب میزبان خود شدند. در این بازی به جز محمد دانشگر، علی کریمی نیز با کارت زرد داور جریمه شد که این اولین اخطار این بازیکن با پیراهن استقلال بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv85q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالش بزرگ وینفرد شفر برای مدافع جوان استقلال