تاریخ انتشار: 1397/05/25 18:50
کد خبر: 134205

مهدوی کیا: از صدرنشینی پرسپولیس خیلی خوشحالم

کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درخصوص شرایط سرخپوشان گفت: پرسپولیس با حمایت صدهزار هوادارش به نیمه‌نهایی صعود می‌کند.
مهدوی کیا: از صدرنشینی پرسپولیس خیلی خوشحالم

مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی درخصوص شرایط سرخپوشان و حضور این تیم در بازی‌های لیگ هجدهم، همچنین شرایط حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و... نظراتش را با خبرورزشی مطرح می‌کند.

* پرسپولیس بعد از سه بازی موفق شده صدرنشینی‌اش را در لیگ حفظ کند.

از صدرنشینی پرسپولیس خیلی خوشحالم. به هر حال آن‌ها در سه فصل گذشته با برانکو بهترین نتایج را کسب کرده‌اند، نتایجی که موجب افتخار دوباره پرسپولیسی‌ها شده و به قولی پرچم این تیم را بالا نگه داشته است.

* پرسپولیس در بازی سومش مقابل استقلال خوزستان متوقف شد و بازی خوبی را به نمایش نگذاشت!

بله شنیدم که سنگ‌اندازی و گرمای زیاد اجازه نداده تا پرسپولیس بازی خوبی را ارائه دهد. متأسفانه اتفاقات حاشیه‌ای روح فوتبال را زیر سؤال می‌برد و من امیدوارم دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر اتفاقات تلخی که در اهواز رخ داد، در لیگ کشورمان نباشیم.

* اما پرسپولیس هم خوب بازی نکرد.

بالاخره پرسپولیس امسال مشکلات زیادی داشته که مهم‌ترین آن مشکل محرومیت از فصل نقل و انتقالات بوده است، نکته‌ای که مسلماً نیمکت پرسپولیس را ضعیف‌تر از فصل قبل کرده، اما با این وجود از آنجا که تیم اصلی پرسپولیس و بازیکنانش چند سالی است کنار هم بازی کرده‌اند و انسجام تیمی و شخصیت قهرمانی هم داشته‌اند، این تیم می‌تواند امسال هم موفق شود.

* پرسپولیس برای نیم‌فصل بازیکنانی مانند ترابی، شیری و یکی، دو بازیکن دیگر را گرفته. بازیکنان جدید چقدر می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند؟

مهدی ترابی، شیری و خرید‌های جدید پرسپولیس همگی بازیکنان خوبی هستند، بازیکنانی که امیدوارم با اضافه شدن و هماهنگی‌شان بتوانند خود را با تیم بزرگ پرسپولیس تطبیق بدهند.

* پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا را به لحاظ فنی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برانکو و پرسپولیس در یکی، دو سال اخیر تجربه نسبتاً موفقی در آسیا داشته‌اند. الدحیل تیم خوبی است و بازیکنان خارجی خوبی دارد. بازی پرسپولیس در قطر بسیار تعیین‌کننده است و امیدوارم سرخپوشان در قطر بهترین نتیجه ممکن را بگیرند تا در بازی برگشت با کمک و حمایت صدهزار هوادارشان به موفقیت رسیده و به مرحله نیمه‌نهایی برسند. پرسپولیس با حمایت صدهزار نفری شانس بسیاری برای صعود به نیمه‌نهایی خواهد داشت.

* تیم امید هم در بازی اول به سختی با عربستان به نتیجه تساوی رسید.

بازی‌های ما با عربستان همیشه سخت و حساس بوده است. مسلماً پیروزی مقابل عربستان برای تیم ما ایده‌آل بود، اما امیدوارم مقابل کره شمالی و میانمار پیروز شویم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al5je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدوی کیا محل تمرین سرخ پوشان پرسپولیسی را گم کرد!