تاریخ انتشار: 1397/05/25 17:12
کد خبر: 134220

مارسلو علت اصلی شکست رئال مادرید؟

رئال مادرید در دوران پسا رونالدو به سر می برد و اولین بازی خود بدون فوق ستاره پرتغالی را با شکست در دربی به پایان برد.

رئال نه تنها یک دربی که یک جام را با این شکست از دست داد. سوپرکاپ اروپا که رئال در 4 سال گذشته سه بار فاتح آن شده بود، پس از شکست 4-2 شب گذشته به رقیب همشهری رسید.

رئال تا اواخر بازی 2-1 از اتلتیکو پیش بود اما اشتباه عجیب مارسلو باعث شد بازی به تساوی کشیده شود و در دو وقت اضافه، اتلتیکو دو گل دیگر نیز زد تا کهکشانی ها شکستی تلخ را تجربه کنند.

بسیاری معتقدند که غیبت رونالدو در این شکست تاثیر مستقیم داشت و رئال در روزهای بدون فوق ستاره پرتغالی، کار دشواری پیش رو خواهد داشت اما نکته قابل توجه اینجاست که رئال در سال های 2016 و 2017 دو سوپرکاپ اروپای متوالی را بدون رونالدو فتح کرده بود.

سال 2016 رئال در غیاب رونالدوی مصدوم با نتیجه 3-2  بر سویا غلبه کرد و سال گذشته نیز بدون رونالدو که دیر به تمرینات پیش فصل اضافه شده بود، توانست یونایتد را 2-1 شکست دهد. به همین دلیل نمی توان نبود رونالدو در بازی شب گذشته را توجیه چندان مناسبی برای شکست رئال برابر اتلتیکو قلمداد کرد.

رئال تا قبل از اشتباه مارسلو بازی را تحت کنترل خود داشت و به خصوص در نیمه اول، سوار بر بازی بود. در طول 120 دقیقه نیز رئال هرگز در سطحی پایین تر از اتلتیکو ظاهر نشد و شاید اگر اشتباهات متوالی در خط دفاعی نبود، رئال چهاردهمین فینال اروپایی متوالی خود را نیز با پیروزی پشت سر می گذاشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwp65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کنترل توپ جالب مارسلو در تمرین رئال به سبک رونالدو+فیلم