تاریخ انتشار: 1397/05/25 12:59
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 134267

محمد غلامی: آقای گلی در اولویت نیست/ طلسم آلومینیوم مقابل فجر را می‌شکنیم

مهاجم باتجربه تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص شرایطش در لیگ یک و در دیدار با فجر سخن گفت.
محمد غلامی: آقای گلی در اولویت نیست/ طلسم آلومینیوم مقابل فجر را می‌شکنیم

 محمد غلامی مهاجم تیم آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: شرایط در آلومینیوم مطلوب است و تمرینات بدنسازی و کارهایی تاکتیکی خوبی انجام دادیم و برای بازی هفته دوم کاملا آماده هستیم.

وی درخصوص بازی این هفته مقابل فجرسپاسی گفت: تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم ما را هماهنگ‌تر از قبل کرده است و همانطور که کادرفنی تیم گفته بودند، به شیراز می‌رویم تا 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

غلامی در پاسخ به طلسم شکست ناپذیری فجر مقابل آلومینیوم نیز گفت: این طلسم را می‌شکنیم. ما بازیکنان همه هم قسم شدیم تا مقابل فجرسپاسی به پیروزی دست یابیم و قطعا نیز با این طرز تفکر وارد زمین خواهیم شد.

مهاجم آلومینیوم درخصوص هدفش در لیگ یک نیز گفت: هدفم آقای گلی نیست و آنچه برایم در اولویت است، موفقیت تیم می‌باشد و در کنارش اگر با گلزنی های من همراه بود، چه بهتر و اگر بچه‌های دیگر موفق به گلزنی شوند، انگار من گل زده ام و باهم شادمانی خواهیم کرد و بازهم می‌گویم که اولویت ما، موفقیت آلومینیوم و اراک می‌باشد.

او در پاسخ به این پرسش که کار کردن با ربیعی چگونه است نیز گفت: زمانی که آقای ربیعی در تیم بادران بودند من نتایج و عملکرد ایشان را دنبال می‌کردم و یکی از فنی‌ترین مربیانی است که تا کنون با آنها کار کرده‌ام. ایشان دانش بالایی دارند و امیدوارم در آلومینیوم نیز باهم به موفقیت برسیم.

غلامی در خاتمه عنوان داشت: از هواداران آلومینیوم که در هفته اول مسابقات لیگ یک به ورزشگاه آمده بودند و شور و نشاط خاصی به ورزشگاه دادند تشکر می‌کنم. امیدوارم ورزشگاه امام خمینی اراک در بازی‌های بعدی پُر شود و با حمایت آنها، به لیگ برتر صعود کنیم.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvoqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی - آلومینیوم؛ اراکی‌ها در حسرت برد برابر فجری‌ها/ کاکوها به دنبال اقتدار/ ربیعی در اندیشه شکستن طلسم