تاریخ انتشار: 1397/05/25 10:32
کد خبر: 134286

دو شوک بزرگ برای کاپیتان تراکتورسازی در کمتر از یک هفته

کاپیتان تازه وارد تیم تراکتورسازی پس از حضور در این تیم حواشی را تجربه کرد که هیچ نقشی در به وجود آمدنشان نداشت.
دو شوک بزرگ برای کاپیتان تراکتورسازی در کمتر از یک هفته

اشکان دژاگه، ستاره تیم تراکتورسازی تبریز با حضور در لیگ برتر ایران یکی از بزرگترین نقل و انتقالات چند سال اخیر را در فوتبال کشورمان رقم زد. دژاگه در سال های اخیر همواره به پیشنهادات تیم های ایرانی جواب رد داده بود. او سر انجام پس از پایان جام جهانی 2018 تصمیم به حضور در لیگ برتر ایران با لباس تیم تراکتورسازی گرفت. بی شک حضور چنین بازیکنی در فوتبال ایران حتی در سال های پایانی بازی اش یک اتفاق بسیار خوب به شمار می رود. اشکان یک بازیکن بین المللی است که فوتبال و قوائد آن را در کشور آلمان، یکی از کشورهای صاحب سبک دنیا آموخته است. فوتبال ایران اما متاسفانه استقبال خوبی از اشکان دژاگه نداشت و کاپیتان تازه وارد تیم تراکتورسازی پس از حضور در این تیم حواشی را تجربه کرد که هیچ نقشی در به وجود آمدنشان نداشت.

 

در پایان بازی تیم های تراکتورسازی و استقلال که اولین بازی اشکان دژاگه برای تیم تراکتورسازی بود، در میکسدزون ورزشگاه آزادی سوالاتی از دژاگه پرسیده شد که باعث جا خوردنش شد. اشکان اما حرفه ای و بدون تنش به این سوالات پاسخ داد تا رو سیاهی اش بماند برای کسانی که دوست دارند کاپیتان تیم ملی را در روزهای ابتدایی فوتبالش در لیگ برتر ایران به حاشیه بکشند. چند روز پیش نیز شاهد فرخوانده شدن دژاگه به کمیته اخلاق بودیم. دلیل فراخوانده شدن دژاگه به این کمیته به صورت رسمی اعلام نشد اما خبرهای دریافتی از منابع آگاه خالکوبی ها و تصاویر همسر این بازیکن در صفحات مجازی را دلیل این دعوتِ نه چندان دلچسب عنوان کردند. این دومین شوک به دژاگه پس از حضورش در لیگ برتر ایران بود. اشکان نیامده از سوی فدراسیون و برخی رسانه ها مورد استقبال معکوس قرار گرفت تا شاید از اینکه در سال های اخیر حضور در فوتبال ایران را پس زده بود خوشحال باشد.

 

این دو اتفاق در کمتر از یک هفته برای کاپیتان تراکتوری ها رخ داد. اشکان در بازی با استقلال یکی از بهترین های تیمش بود و در تلاش است تا به مهره ای قابل اتکا در تراکتور تبدیل شود. حواشی اخیر اندکی تمرکز این بازیکن را بر هم زده اند و اشکان در آخرین پست خود با اشاره به این موضوعات اعلام کرد که نیاز به آرامش دارد و می خواهد کار خود را انجام دهد و از حاشیه سازان نیز خواست تا بگذارند تا کارش را بکند. پس چه خوب است که بیاییم و بگذاریم اشکان در سال های پایانی فوتبال خود خاطراتی خوش را از حضور در فوتبال ایران به یادگار داشته باشد. درخشش اشکان در تراکتور و بازی های خوب او در لیگ برتر  ایران بی تردید اتفاقی بسیار لذت بخش برای فوتبال دوستان کشور خواهد بود. به این ترتیب به جای ورود به حواشی کاذب چه خوب است که این  ستاره را در ره ساختن خاطرات خوش در لیگ ایران همراهی کنیم.  

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwdpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دژاگه بخاطر خالکوبی هایش راهی کمیته اخلاق شد