تاریخ انتشار: 1397/05/25 10:10
کد خبر: 134289

احتمال پیوستن سباستین رودی به شالکه پررنگ شد

بعد از پیروزی قاطع بایرنی‌ها در آخرین بازی تدارکاتی این غول ایالت باواریا، نیکو کوواچ به اشپورت1 گفت سباستین رودی اگر می‌خواهد آزاد است و می‌تواند باشگاه را ترک کند.
احتمال پیوستن سباستین رودی به شالکه پررنگ شد

در بخش اعظم پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانه خبرهای زیادی درباره‌ی احتمال جدایی رودی از بایرن و پیوستن او به لایپزیش مطرح شده بود. چند روز پیش هم بعد از دیدار سباستین رودی با دومنیکو تدسکو سرمربی جوان شالکه در فرودگاه مونیخ، احتمال پیوستن او به شالکه پررنگ شده بود.

 

 اشپورت1 بعد از بازی دیشب از کوواچ پرسید یعنی می‌گویید اگر رودی بخواهد برود، شما سر راهش مانعی ایجاد نخواهید کرد ؟ و کوواچ بدون حتی یک لحظه تردید جواب داد: بله.

از این گذشته، پیش از شروع بازی با هامبورگ، حسین صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن گفته بود او به سباستین رودی چراغ سبز داده بوده تا با تدسکو ملاقات کند. حمیدزیچ در پاسخ سوال خبرنگاران درباره‌ی این ملاقات گفت:" اشکالی ندارد، من به او اجازه داده بودم. برای همین است که می‌گویم اشکالی ندارد".

 

داستان انتقال رودی در چند هفته‌ی اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته. ولی حالا تقریباً قطعی به نظر می‌رسد که این هافبک ملی‌پوش بایرن به فکر پیوستن به شالکه است. تنها چند روز بعد از آنکه احتمال انتقال رودی به شالکه تقریباً منتفی به نظر می‌رسید، ملاقات رودی با تدسکو به صدر اخبار رسانه‌های ورزشی آلمان راه یافت. در آن روزها هواداران بایرن تقریباً مطمئن شده بودند که رودی در تیم محبوب‌شان خواهد ماند تا اینکه نوبت به ماجرای شالکه رسید.

 

حالا که هم کوواچ و هم صالح حمیدزیچ کمابیش موافقت خود را با رفتن سباستین رودی از بایرن اعلام کرده‌اند، به نظر می‌رسد انتقال او به آبی‌پوشان فوتبال آلمان دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز نخواهد داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpjep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره رئال مادرید راهی شالکه شد