تاریخ انتشار: 1397/05/25 09:04
کد خبر: 134297

نگاهی به شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا

دروازه بان تیم آرسنال با قراردادی قرضی لیگ جزیره را ترک می‎کند و به جمع بازیکنان ناپولی ملحق می‌شود.
نگاهی به شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا

 10 شایعه برتر نقل و انتقالات اروپا به شرح زیر است:

 

1. دی مارزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد دنیل اوسپینا از آرسنال با قراردادی قرضی به ناپولی می‌پیوندد و امروز تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد!

 

2. تیاگو سیلوا پس از شایعات پایان همکاری با پاری سن ژرمن اعلام کرد تصمیم دارد در تیم قهرمان فرانسه بازنشسته شود و از جو حاکم در شهر پاریس راضی است.

 

3. لاگاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد باشگاه یوونتوس پیشنهاد 60 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای فروش الکس ساندرو را رد کرده و آنها سعی می‌کنند پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد به بازیکن برزیلی ارائه کنند.

 

4. اسکای اسپورت اعلام کرد جوئل کمپل با قراردادی سه ساله به فروزینونه می‌پیوندد.

 

5. دنیل ارزانی، مدافع ایرانی الاصل فصل گذشته ملبورن سیتی که به تازگی با منچسترسیتی قرارداد همکاری امضا کرده در صدر اخبار Football Whispers قرار دارد و احتمال پیوستن او به سلتیک اسکاتلند زیاد است.

 

6. روزنامه سان انگلیس اعلام کرد خوان ماتا تابستان آینده منچستریونایتد را ترک می‌کند. هدف بعدی او والنسیا است و با فرا رسیدن تابستان 2019 به لالیگا برمی‌گردد.

 

7. کوریره دلو اسپورت اعلام کرد باشگاه اینترمیلان پروژه تمدید قرارداد مائورو ایکاردی را آغاز کرده و مبلغ دستمزد او به صورت چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

 

8. کالچیو مرکاتو ادعا کرد چیرو ایموبیله که در زمستان گذشته مورد علاقه رئال مادرید قرار داشت، در رادار باشگاه ناپولی حضور دارد اگرچه لاتزیو به او اجازه خروج نمی‌دهد.

 

9. رسانه‌های انگلیسی برای چندمین روز از علاقه باشگاه پاری سن ژرمن به خرید کریستین اریکسن نوشتند. به نظر می‌رسد قهرمان فرانسه حاضر است برای خرید بازیکن دانمارکی 110 میلیون یورو هزینه کند.

 

10. نشریه اکیپ فرانسه اعلام کرد زین الدین زیدان به سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس تمایل دارد و ترجیح می‌دهد روی نیمکت منچستریونایتد حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد این انتقال در تابستان آینده صورت بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369767

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا