تاریخ انتشار: 1397/05/25 00:40
کد خبر: 134321

تقابل پارس جنوبی و استقلال به یاد پَشه و خنده‌!

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود که در یکی از حساس ترین بازی های دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم به مصاف هم می روند.
تقابل پارس جنوبی و استقلال به یاد پَشه و خنده‌!

یکی از بازی‌های حساس این هفته را باید به تقابل پارس و استقلال اختصاص دهیم، دیداری که تداعی کننده اتفاقات فصل گذشته است. استقلال در بازی رفت با شرایط خاصی به شهر جم رفت. هفته پیش از آن، استقلال دو بر صفر به پدیده باخت تا سکوها علیه منصوریان شعار «حیا کن، رها کن» سر دهند. سرمربی وقت استقلال که تصمیم گرفته بود جدا شود، پس از صحبت با مسئولان باشگاه هدایت تیم را دوباره برعهده گرفت. او با مهدی رحمتی به مشکل خورده بود و او را روی نیمکت گذاشت، اما استقلال در این بازی حریف بازیکنان جوان مهدی تارتار نشد و دو بر صفر شکست خورد. دیداری که گفته می‌شود پس از پایان بازی، در رختکن استقلال اتفاقات زیادی افتاد و پچ پچ‌های مختلفی از رختکن شنیده می‌شد.

در این بازی، رحمتی با صورت کبود شده روی نیمکت نشست، او مدعی بود که پشه صورتش را نیش زده، اما کسی آن را باور نکرد! پس از این شکست، منصوریان به رضا افتخاری مدیرعامل وقت استقلال گفت که دیگر نیازی به رحمتی ندارد، افتخاری هم که از مجتبی جباری دل‌ ِخوشی نداشت، به سرمربی تیمش گفت که اگر قرار باشد رحمتی کنار گذاشته شود، جباری هم باید برود. پندار توفیقی معاون ورزشی سابق استقلال هم از طریق پیامک به دو بازیکن  مذکور اعلام کرد که در تمرین شرکت نکنند.

در برنامه نود همان هفته اما، اتفاق تلخی برای باشگاه استقلال افتاد. رضا افتخاری میهمان برنامه بود، منصوریان، رحمتی و اکبر عباس ملکی عضو هیئت مدیره استقلال روی خط بودند تا اتفاقی بیفتد که نباید رخ می‌داد. اختلافات و دو دستگی در میان مدیران باشگاه و سرمربی مشهود بود، تا جایی که منصوریان با رحمتی و ملکی روی خط برنامه به بحث پرداختند و هر کسی علیه دیگری موضع می‌گرفت. ملکی هم در یک لحظه به صحبت‌های منصوریان خندید تا این موضوع تا مدت‌ها سوژه صحفات مجازی شود. یک هفته بعد و پس از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان، منصوریان کنار رفت. در بازی برگشت، وینفرد شفر آلمانی سرمربی استقلال بود، استقلالی که خوب بازی می‌کرد و یکی پس از دیگری تیم‌ها را شکست می‌داد. آنها در بازی برگشت با 4 گل تیم تارتار را شکست دادند تا انتقام سختی از پارس جنوبی بگیرند.

با این مقدمه سراغ بازی امروز می‌رویم، تارتار خوب می‌داند که استقلال امسال تیم سال گذشته نیست، او تعداد زیادی از بازیکنانش را از دست داده، از جمله فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری دو بازیکن فصل گذشته خود را که به استقلال رفته‌اند. تارتار اما باز هم از بازیکنان جوان بهره می‌برد که باانگیزه هستند. آنها در بازی هفته قبل برابر نساجی و در حضور هواداران قائمشهری یک امتیاز گرفتند. بنابراین، استقلال بازی راحتی در پیش ندارد.

شفر برای این دیدار با مشکلاتی روبه‌رو است، نخست اینکه فرشید باقری را به دلیل درگذشت پدرش در اختیار نخواهد داشت و به احتمال زیاد محمد دانشگر یا مارکوس نیومایر جای او را می‌گیرند، از طرفی اللهیار صیادمنش و سجاد آقایی توسط کمیته اخلاق محروم شده‌اند. احتمال دارد شفر با تک مهاجم بازی کرده و مرتضی تبریزی در گوش چپ قرار بگیرد.

ترکیب احتمالی استقلال به این صورت خواهد بود: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشاد محمدی‌مهر، محمد دانشگر، علی کریمی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و روح الله‌ باقری.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpwkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی در آخرین تمرین استقلال برای دیدار با پارس جنوبی