تاریخ انتشار: 1397/05/24 19:08
کد خبر: 134363

گلزار به من گفت دمت گرم پنالتی رونالدو را گرفتی

دروازه‌بان تیم ملی دوشنبه شب جایزه بهترین فیلم مستند جشن حافظ را اهدا کرد.
گلزار به من گفت دمت گرم پنالتی رونالدو را گرفتی

علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش پرسپولیس دوشنبه شب مهمان فوتبالی جشن حافظ بود. علیرضا به دعوت برگزارکنندگان این جشن روی سن رفت و جایزه فیلم مستند صفر تا سکو را اهدا کرد. بعد از مراسم با بیرانوند گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

جشن حافظ چطور بود؟

برای اولین بار بود که به این مراسم می‌رفتم و به نظرم مراسم بسیار خوبی بود. خیلی خوشحالم در جمع بزرگان سینما و تلویزیون حضور داشتم و از آن‌هایی که مرا برای این جشن دعوت کردند، تشکر می‌کنم.

برخورد اهالی سینما با تو به عنوان یک فوتبالی چطور بود؟

رفتار و برخوردشان عالی بود. خیلی به من احترام گذاشتند و اصلاً مشکلی وجود نداشت.

روی سن هم رفتی؟

بله از من دعوت کردند روی سن بروم و جایزه مستند صفر تا سکو که ورزشی بود را بدهم که برایم جالب بود. کلاً جو جالبی داشت.

بعد از حضور در این مراسم به این فکر نیفتادی که بعد از دوران فوتبال وارد سینما شوی؟

هر کار و حرفه‌ای تخصص خودش را می‌خواهد. من تخصصم در فوتبال است. البته این را بگویم که فوتبال خودش سینماست. هیچ وقت به این فکر نکردم که بعد از پایان دوران فوتبالم وارد عرصه بازیگری شوم، چون به نظرم اگر کسی از رشته دیگری وارد جایی شود که در تخصص او نیست دچار سردرگمی می‌شود.

اهالی سینما چه صحبت‌هایی با تو کردند؟

تشکر کردند بابت حضورم در این مراسم و به من خیلی لطف داشتند. بعضی‌ها گفتند احساس غریبگی می‌کنی؟ من هم گفتم بین این همه بازیگر و کارگردان و مجری بزرگ که دل مردم را شاد کردند به عنوان یک فوتبالیست باید احساس غریبگی کنم. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم با بازی‌های خوب در تیم ملی دل همه را شاد کنم.

کنار محمدرضا گلزار نشسته بودی...

بله، رضا گلزار واقعاً سوپراستار سینماست. خیلی به من لطف داشت و از عملکرد بازیکنان در جام جهانی تشکر کرد. او به من در مورد گرفتن پنالتی رونالدو گفت: عالی بودی، دمت گرم.

بعد از دو هفته نیمکت‌نشینی در بازی قبل به ترکیب ثابت برگشتی...

نظر کادر فنی بود که در دو بازی اول بازی نکنم و خوشحالم که در این دیدار بازی کردم، ولی متأسفانه شرایط آب و هوایی و جو ورزشگاه طوری بود که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

بازی این هفته مقابل نفت مسجد سلیمان را چطور می‌بینی؟

همه بازی‌ها در لیگ برتر سخت است. تیم‌های ویسی همیشه با کیفیت هستند و نشان دادند می‌توانند برای تیم‌های بزرگ خطرساز شوند، ولی ما تیم خوبی داریم و کاملاً آماده‌ایم و با کمک هواداران برای برد به میدان خواهیم رفت تا روند صدرنشینی خود را ادامه دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omexd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوران نیمکت نشینی شماره یک پرسپولیس در اهواز شکسته شد