تاریخ انتشار: 1397/05/24 07:38
کد خبر: 134445

تغییرات احتمالی در پرسپولیس/تکلیف عنصر دردسر ساز چیست؟اخراج؟

بعد از اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار مقابل استقلال خوزستان و اعتراضاتی که بازیکنان نسبت به رییس کانون هواداران داشته‌اند، انتظار می‌رود طی روزهای اخیر احکام جدیدی توسط مدیریت باشگاه صادر شود.
تغییرات احتمالی در پرسپولیس/تکلیف عنصر دردسر ساز چیست؟اخراج؟

بدترین شیوه ورود به دعوای کاپیتان‌های پرسپولیس با لیدر باشگاه، همان آشتی‌کنان صوری بود که حمیدرضا گرشاسبی راه انداخت. چیزی که نزدیکان باشگاه آن را مقدمه‌ای برای تغییرهای پیش‌رو می‌خوانند وقتی با اطمینان از تغییر حرف می‌زنند. ادعای دیگرشان این است که باشگاه برای حفظ تیم در مقابل حاشیه‌ها فعلا دست نگه داشته اما به زودی تصمیمش برای ایجاد تغییر روی سکوها را عملی خواهد کرد.

پیش از آشتی‌کنان روز شنبه هم البته از زبان آنها شنیده بودیم که قرار است به لیدرسالاری پایان بدهند اما اتفاقی که افتاد، خلاف این ادعا را نشان می‌داد. حال آنکه این آشتی‌کنان صوری تاثیری در تصمیم مهم مدیران پرسپولیس ندارد و همانطور که از قبل قرار و مدار گذاشته‌اند، به زودی در کانون هواداران باشگاه تغییراتی صورت می‌گیرد.

در واقع مدیران باشگاه بر این باورند که اقدام غیرحرفه‌ای ماهینی برنامه آنها برای تغییرات را به تاخیر انداخته چرا که نمی‌خواهند اینطور عنوان شود که باشگاه به خاطر اعتراض یک بازیکن دست به تغییر مدیریت کانون هواداران زده است. اینطور که شنیده بودیم، آنها تصمیم به اخراج لیدر دردسرساز گرفته بودند اما از حرف‌های گرشاسبی که گفته: «لیدرها و کانون مشوقین بخشی از باشگاه هستند و ما باید آنها را مدیریت کنیم» این‌طور برمی‌آید که قرار است به جای اخراج، به کاهش مسوولیت‌ها روی بیاورند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس سپس به همان فایل صوتی اشاره کرده که چند روز پیش از تاثیرش در دعوای کاپیتان‌ها با آقای لیدر نوشته بودیم: «به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم که نشان می‌دهد برخی با برنامه‌ریزی قبلی دنبال به حاشیه بردن تیم هستند. این افراد وقتی دیدند از نظر فنی نمی‌توانند حریف پرسپولیس شوند و از اتحاد و صمیمیت مسوولان، کادر فنی، بازیکنان و همه عوامل باشگاه ناامید شدند، سراغ سکوها رفتند. ما از طریق یک فایل صوتی همه چیز را متوجه شدیم.»

راستی منظور گرشاسبی چه کسی یا کسانی می‌توانند باشند؟ خودش گفته: «تا حدودی متوجه شده‌ایم چه کسانی بودند و دنبال چه هستند و اگر یکبار دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود، قطعا اسم آنها را با اقداماتی که انجام داده‌اند، افشا خواهم کرد. شفاف‌سازی می‌کنیم تا هواداران بدانند چه کسانی دنبال منافع شخصی هستند و می‌خواهند آرامش پرسپولیس را بهم بزنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpwpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بوقچی حاشیه‌ساز کاپیتان پرسپولیسی ها را تهدید کرد!