تاریخ انتشار: 1397/05/20 15:38
کد خبر: 134922

گلر سایپا:علی آقا در حق من لطف داشتند/رویارویی با آقای مظاهری اتفاق جالبی بود

گلر سایپا درباره بازی برابر ذوب آهن می گوید بعد از این همه سال زحمت کشیدن توانستم درون دروازه سایپا حضور پیدا کنم و این لطفی بود که علی آقا در حق من داشتند و به من فرصت دادند.
گلر سایپا:علی آقا در حق من لطف داشتند/رویارویی با آقای مظاهری اتفاق جالبی بود

محمداکبر منادی، گلر جوان نارنجی پوشان درباره شرایط خود در ترکیب این تیم و اولین حضور در لیگ برتر گفت: من برعکس گلرهای جوان که کلا بازی اولشان در لیگ برتر را با نگرانی به میدان می روند به هیچ وجه استرس را نداشتم. از طرف دیگر در لیگ یک بازی کرده بودم و قبل از حضور در سایپا 8، 9 بازی برای گهردورود به میدان رفته بودم الان 5 سالی است که در سایپا هستم و آنطوری که بقیه فکر می کردند که باید برای این بازی  استرس داشته باشم یا خوب کار کنم نبود چون قبلا بازی کرده بودم  و جوان کم تجربه ای نیستم.

 

او در این باره ادامه داد: اولین بازی در لیگ برتر حس و حال خوبی داشت بالاخره بعد از این همه سال زحمت کشیدن توانستم درون دروازه سایپا حضور پیدا کنم و این لطفی بود که علی آقا در حق من داشتند و به من فرصت دادند و توانستم از این فرصت بهترین استفاده را ببرم و دروازه سایپا را بسته نگه دارم.

 

گلر نارنجی پوشان درباره بازی گفت: نیمه اول ما سرتر از ذوب آهن بودیم و می توانستیم به گل برسیم و در ضربات آخر بی دقتی کردیم که می توانستیم برنده بازی باشیم. ذوب آهن به جز چند ضربه ایستگاهی خطر آنچنانی روی دروازه ما ایجاد نکرد و ما یک سرو گردن بالاتر از آنها بودیم.

 

منادی درباره رویارویی در اولین دیدار لیگ برتری با رشید مظاهری، گفت: رویارویی با آقای مظاهری اتفاق جالبی بود ضمن آنکه موقعی که خواستیم از تونل وارد زمین شویم آقا رشید با من دوستانه صحبت کرد و برایم آرزوی موفقیت کرد. این رفتار ایشان خیلی برایم جالب بود و به من گفت که ان شاالله در زمین بهترین بازی ات را داشته باشی و می دانم این بازی اول تو است. آقا رشید هم قبلا شرایط من را داشته و او هم از لیگ یک به لیگ برتر آمده و درخشیده و تقریبا یک رزومه  مشابه با ایشان داشتم که این موضوع من را برای این بازی و رویارویی خیلی مطمئن تر می کرد. از اینکه آقا رشید تلاش کرد و از تیمی مثل ذوب آهن به تیم ملی رسیده این باعث می شود که آدم روحیه و انرژی بگیرد و این را به ذهن می آورد که اگر خوب کار کنی می توانی در تیم ملی حضور داشته باشی.

 

گلر جوان سایپا درباره شرایط پس از بازی گفت: من با رضا علیاری و ساموئل هم اتاقی ام و رفاقت خوبی با هم داریم حالا با ساموئل به دلیل ارتباط کلامی کمتر اما با رضا بیشتر قبل از بازی صحبت کردیم و او به من گفت که خیلی راحت کارت را انجام بده. ضمن آنکه بچه های خط دفاع هم به من امید داشتند. عبدالله ناصری و رضا خالدی هم با اعتمادی که به من داشتند بدون استرس کارشان را انجام دادند و از اینکه من پشت آنها بازی می کردم خیالشان راحت بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ypyzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخپوشان پایتخت، یک پله بالاتر از تیم دایی