تاریخ انتشار: 1397/05/19 15:50
کد خبر: 135059

محمد انصاری: ممکن بود بازی کشته دهد/ نگران کمک داور دوم بودم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم مشکلات تیم را باز کنم اما شرایط برای بازی مقابل تیمی که میلیاردها خرج می‌کند مساعد نیست و دست‌مان خالی است.
محمد انصاری: ممکن بود بازی کشته دهد/ نگران کمک داور دوم بودم

 محمد انصاری در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان و حواشی زیادی که این مسابقه در پی داشت، گفت: شرایط در این بازی غیرطبیعی بود و اشیایی  به زمین پرتاب می‌شد که اجازه نمی‌داد بازی حالت عادی به خود بگیرد. نمونه این اتفاق را پیش از این در همین اهواز و بازی با استقلال اهواز شاهد بودیم و امیدوارم در آینده دیگر تکرار نشود.

ممکن بود بازی کشته دهد

وی در ارتباط با اینکه گفته می شود اتفاقات رخ داده در اهواز به نوعی برنامه‌ریزی شده بود و به جریان بازی هفته قبل پرسپولیس مقابل فولاد و درگیری هواداران دو تیم در این مسابقه، ارتباط داشت. عنوان کرد: اینکه حالا چه دلایلی باعث این اتفاقات شد را من نمی‌دانماما اعتقاد دارم فقط چنین شرایطی در ورزشگاه‌ها پیش می آید اصلا شکل خوبی ندارد. فرق نمی‌کند کدام ورزشگاه و کدام شهر. چنین اتفاقاتی زیبنده فوتبال ما نیست و  ممکن است پرتاب سنگ به زمین به قیمت از دست دادن جان یک نفر تمام شود.

نگران کمک داور بازی بودم

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه بیش از 20،30 تکه سنگ را در زمین بازی دیده است، یادآور شد: در شرایطی که فحاشی می‌شد سنگ‌های زیادی هم در سمتی که من در نیمه دوم بودم پرتاب شد و من واقعا نگران کمک داور بودم چرا که او نمی‌توانست از محدوده خود خارج شود و خدا رحم کرد برایش اتفاق ناخوشایندی رخ نداد.

اگر بازی حالت عادی داشت، نتیجه فرق می‌کرد

انصاری در ارتباط با اینکه برانکو گفته است در بازی با استقلال خوزستان یک نیمه دفاع راست و نیمه دیگر هم دفاع چپ، تصریح کرد: بله بازی شرایط عادی نداشت و به شدت مراقب این بودیم که سنگی به سر و صورت‌مان برخورد نکند. اگر خدای نکرده یکی از آن سنگ‌های بزرگ به سر و صورت‌مان برخورد می‌کرد چه کسی جوابگو بود؟ آیا می‌شد فرد خاطی را پیدا کرد؟ به هر حال شرایط در بازی اصلا عادی نبود و اگر این طور بود نتیجه به شکل دیگری و به نفع ما رقم می‌خورد.

برانکو نمی‌توانست توصیه فنی کند

وی در رابطه با اینکه آیا برانکو در جریان بازی توصیه فنی هم می‌توانست داشته باشد یا نه؟ گفت: بله مسلما همین طور است و بازی شرایط عادی نداشت که بخواهیم روی مسائل فنی تمرکز داشته باشیم.

امیدوارم برای بازی با الدحیل شرایط تغییر کند

انصاری راجع به بازی حساس پیش‌روی تیمش با الدحیل و شرایطی که سرخپوشان در آستانه این بازی دارند؟ اضافه کرد: بازی با الدحیلی بسیار سخت است و من امیدوارم برای این بازی از تیم ما حمایت شود و مشکلات‌مان مرتفع شود. واقعا حیف است تا این مرحله آمده‌ایم و کنار رویم. شرایطی که با آن روبه‌رو هستیم نامساعد است و امیدوارم برای بازی با الدحیل کار کنند که شرایط تغییر کند.

نمی‌خواهم مشکلات تیم را باز کنم

مدافع پرسپولیس در واکنش به این اظهارنظر که با شرایط موجود فقط می‌شود مشکلات مالی پرسپولیس را برطرف کرد و امکان تقویت تیم از نظر فنی ممکن نیست، خاطرنشان کرد: یکسری مشکلات داریم که فقط امیدوارم برطرف شود. مسائل را باز نکنیم بهتر است. باید تیم حمایت شود. با دست خالی نمی شود به مصاف تیمی رفت که میلیاردی برای جذب بازیکن خرج می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyl88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت تمام قد بازیکنان پرسپولیس از حسین ماهینی