تاریخ انتشار: 1397/05/10 08:52
کد خبر: 136292

اگر قانون بازنشستگی شامل حال من شود با کمال میل آن را می پذیرم!

رئیس فدراسیون سه گانه با اشاره به مصوبه جدید مجلس در مورد عدم فعالیت بازنشسته‌ها گفت: اگر قانون شامل حال من شود با کمال میل آن را می‌پذیرم.
اگر قانون بازنشستگی شامل حال من شود با کمال میل آن را می پذیرم!

محمدعلی صبور در گفتگو با خبرنگار درباره بازنشستگی‌اش و قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: من با توجه به تبصره ایثارگری مشغول به فعالیت هستم، اگر قانون بازنشستگی شامل حال من شود با کمال میل آن را می پذیرم و از همه مسئولیت خود کنار می روم، این میز برای هیچ کس باقی نمانده است، این مسئولیت را نیز ترک خواهم کرد و خوشحال هستم که در مدت حضورم هیچ کوتاهی انجام ندادم.

رئیس فدراسیون سه گانه درباره به خدمت گرفتن مربی پرتغالی برای تیم ملی گفت: متاسفانه در هشت سال گذشته دبیرکل وقت کمیته ملی المپیک با آمدن مربی خارجی موافقت نکرد اما حال با همکاری داورزنی و همکارانش در وزارت ورزش و جوانان موفق شدیم سرجیو سانتوز را به خدمت بگیریم.

 صبور در ادامه افزود: در هر صورت وزارت ورزش و جوانان حق داشت چرا که برخی از مربیان و ورزشکاران خارجی کیفیت لازم را ندارند و متاسفانه بیت المال را از بین می‌برند. با همکاری وزارت ورزش و تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم با سرجیو به عنوان سرمربی تیم ملی سه گانه قرار داد ببندیم.

 رئیس فدراسیون سه گانه درباره برنامه‌های این مربی خارجی در ایران گفت:  طبق توافقات صورت گرفته قرار بر این است تا سرجیو هر سه ماه یکبار، یک هفته در ایران حاضر شود. در نخستین حضور او در ایران تمرینات و برنامه های خوبی برگزار شد و ۲۶ ورزشکار تحت نظر او تمرین کردند و زمانیکه او به کشورش بازگشت به هریک از ورزشکاران برنامه های روزانه داد تا در شهرهای خود آنها را پیگیری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حضور سرجیو در ایران به صورت دائم نیست گفت:  علت‌های زیادی دارد، یکی از دلایل این است که سرجیو از مربیان برتر دنیاست و چهار دوره المپیک را به عنوان سرمربی تیم‌های پرتغال و برزیل در کارنامه دارد، او  یک آکادمی سه گانه دارد که از بهترین آکادمی‌های جهان است و معمولا در تابستان و زمستان از کشورهای مختلفِ جهان در آن حضور دارند.

صبور در ادامه افزود: دلیل دیگر این بود که زیر ساخت‌های لازم برای حضور ثابت یک مربی در ایران را نداریم و اگر یک مربی ثابت را بخواهیم به خدمت بگیریم از نظر علمی در سطح پایین تری قرار دارد. حضور سرجیو در ایران یک فرصت است. حضور او هر سه ماه یک بار مشکلی وجود نمی آورد چرا که او برنامه های لازم را به ورزشکاران ارائه می دهد.

رئیس فدراسیون سه گانه در در پاسخ به این سوال که آیا در زمان نبود سرجیو در ایران، اردوهای برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: خیر برگزار نمی‌شود و هر یک از ورزشکاران در شهرهای خود طبق برنامه ارائه شده تمرینات را ادامه می‌دهند. سال گذشته هزینه های سرسام آوری را صرف برگزاری اردوها کردیم که نتیجه خروجی آن نیز مناسب نبود.  یک روز قبل از حضور سرجیو در ایران ما ورزشکاران را جمع می‌کنیم و اردوها در آن یک هفته برگزار می‌شود.

وی درباره حضور در بازی‌های آسیایی نیز گفت:  من از سال ۸۵ در این سمت حضور دارم، از آن زمان تا به امروز سه دوره غیبت در بازی‌های آسیایی داشتیم و این نخستین حضور سه گانه در این بازی‌ها است که جا دارد از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش تشکر کنم که یک سهمیه را به سه گانه بانوان دادند.

 صبور در پاسخ به این سوال که چرا سهمیه بانوان گرفته شد و آن را به مردان دادند؟ گفت:  یک سهمیه به بانوان داده شد که پس از بررسی‌های لازم متوجه شدیم رکورد مناسبی در این زمینه وجود ندارد و به همین دلیل یک سهمیه را تغییر دادیم و آن را به مردان واگذار کردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر سهمیه یعنی شانس مدال در مردان وجود دارد؟ گفت:  هیچ قولی راجع به کسب مدال ندادند ولی قول دادند که بهترین نتیجه را کسب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwv9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاری سن ژرمن ستاره یونایتد را جذب نمی‌کند