تاریخ انتشار: 1397/05/08 18:24
کد خبر: 136479

رئال مادرید ستاره چلسی را هرجوری که شده می خواهد!

بر خلاف انتظارات، رئال مادرید قصد دارد ویلیان را تحت هر شرایطی در تابستان امسال جذب کند.
رئال مادرید ستاره چلسی را هرجوری که شده می خواهد!

دیروز برای اولین بار خبر تمایل رئال مادرید به جذب همزمان تیبو کورتوا و ویلیان 2 ستاره چلسی با مبلغ 100 میلیون پوند منتشر شد و به نظر می رسد کهکشانی ها قصد دارند بازیکن چند پسته برزیلی را جذب کنند.

ویلیان 29 ساله اگرچه در این سالها بیشتر به عنوان وینگر بازی کرده، اما قابلیت حضور در پست های دفاعی و حتی میانه میدان را نیز داراست و می تواند در بسیاری از موارد عصای دست جولن لوپتگی باشد.

با توجه به اینکه سرمربی جدید کهکشانی ها قصد دارد پروژه هجومی خود را حول محول گرت بیل بنا کند و بر خلاف انتظارات رئال مادرید تا به حال برای جذب مهاجم بزرگی اقدام نکرده، احتمال دارد ستاره ولزی در پست مهاجم نوک در بسیاری از مقاطع به میدان برود و با انتقال ویلیان، این بازیکن برزیلی می تواند در پست گرت بیل بازی کند.

همچنین ویلیان از قابلیت بالایی برای بازی کردن در پست هافبک مرکزی برخوردار است و می تواند در صورت نیاز در میانه میدان نیز به میدان برود.

مدیریت باشگاه رئال مادرید معتقد است در حال حاضر در بازار بازیکنی در اندازه های ویلیان با این رقم پیدا نمی شود و به همین دلیل ستاره برزیلی در کنار کورتوا تبدیل به هدف اول لوس بلانکوس شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv5gm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور ادن آزارد در رئال مادرید منتفی شد