تاریخ انتشار: 1397/05/08 09:06
کد خبر: 136542

هواداران گول خوردند؛فتوشاپ بود!

با منتشر شدن تصاویری از ویلیان و توبی آلدرویرلد با پیراهن منچستریونایتد، در اینترنت، هواداران یونایتد ابتدا به وجد آمدند ولی بعد از مدتی در مورد صحت این خبر دچار شک و شبهه شدند.
هواداران گول خوردند؛فتوشاپ بود!

هواداران یونایتد بالاخره فرصتی پیدا کردند تا در فصل نقل و انتقالات جاری، فریاد شادی سر دهند ولی شادی آنها کوتاه‌مدت بود. مشکل اینجا است که ژوزه مورینیو در طول تابستان نتوانسته با جذب بازیکنان بزرگ و نامدار، به تقویت تیمش پرداخته و به هواداران یونایتد برای فصل پیش رو امیدهای بیشتری بدهد. با توجه به کم‌کاری یونایتد در فصل نقل و انتقالات جاری، نمی‌توان به هواداران شیاطین سرخ به خاطر خوشحالی‌شان بابت این خبر خرده گرفت.

 

عدم پیشرفت یونایتد، در جریان شکست شنبه‌شب این تیم مقابل لیورپول که با نتیجه‌ی سنگین 4-1 بدست آمد، مشهود بود.  درحالیکه به نظر می‌رسد تلاش برای به خدمت گرفتن هری مگوایر و رابرت لواندوفسکی با شکست کامل مواجه شده، برخی هواداران یونایتد با دیدن تصاویر ویلیان و آلدرویرلد با پیراهن باشگاه محبوب‌شان پیش خود گفتند شاید باشگاه سرانجام موفق شده بازیکنانی بزرگ را به خدمت گرفته و هوادارانش را غافلگیر کند. به خصوص با توجه به اینکه در گذشته خبرهای بسیاری درباره‌ی احتمال ملحق شدن این دو بازیکن به اردوی یونایتد مطرح شده بود.

 

با وجود اینکه تصاویر منتشر شده از این دو فوتبالیست کاملاً متقاعدکننده به نظر می‌رسید، ولی در واقعیت همه چیز آنطور که به نظر می‌رسید نبود. هواداران دقیق یونایتد بعد از گذشت چند ساعت متوجه شدند که سرِ ویلیان از یکی از عکسهای اخیر او با پیراهن چلسی بریده شده و با استفاده از فوتوشاپ روی بدن پل پوگبا گذاشته شده است. در مورد آلدرویرلد هم همین اتفاق افتاده بود و با اینکه متقلبین سعی کرده بودند خالکوبی روی بازوی او را با لباس یونایتد جلوی چشم بیننده قرار دهند تا هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند ولی هواداران تیزچشم یونایتد دریافتد که بدنی که سر آلدرویرلد روی آن گذاشته شده در واقع بدن ویکتور لیندولف بوده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rp9az

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو امروز خبر بدی شنید!

درخواست مالک نساجی از هواداران
در آستانه اولین میزبانی؛