تاریخ انتشار: 1397/05/06 18:45
کد خبر: 136729

حمله تند محسن مسلمان به هافبک سابق استقلال و سازمان لیگ

محسن مسلمان همچنان بابت عدم انتخاب به عنوان برترین پاسور لیگ برتر شاکی است و انتقادات تندی را متوجه مسوولان انتخاب این مراسم و برترین ها کرده است.
حمله تند محسن مسلمان به هافبک سابق استقلال و سازمان لیگ

 محسن مسلمان در شرایطی فصل را با 10 پاس گل خاتمه داد که در میانه راه با توجه به مشکلاتش با برانکو ایوانکوویچ نیمکت نشین شد. این نیمکت نشینی در نهایت با جدایی اش از پرسپولیس و حضور در ذوب آهن همراه شد.

با این حال در شرایطی که انتظار می رفت هافبک سابق پرسپولیس با 10 پاس گل و حضور در صدر جدول این آیتم، در مراسم برترین های فصل هفدهم فوتبال ایران، عنوان برترین پاسور را به خود اختصاص دهد این عنوان به سرور جپاروف رسید.

موضوعی که با ناراحتی او همراه شد و ساعاتی بعد از پایان این مراسم در صفحه شخصی اش به این موضوع واکنش تندی نشان داد. اما به نظر می رسد با گذشت نزدیک به یک هفته از این موضوع، هافبک کنونی ذوب آهن همچنان گلایه مند از عدم انتخابش به عنوان برترین بازیکن فصل از حیث پاسور باشد. او در پایان دیدار هفته اول تیمش مقابل نساجی مازندران که با برتری ذوب آهن همراه بود گفت: والا چه بگویم، فکر کنم چون پاس کمتر در جریان بازی داده بودم این انتخاب را کردند. فکر کنم این ها (سازمان لیگ و کارشناسان) از فیثاغورث و انیشتین برای انتخاب برترین پاسور کمک گرفته بودند!

وی ادامه داد: اصلا شاید با من حال نکردند که مرا انتخاب نکردند اما مهم این است که مردم می دانند حق با چه کسی است. حداقل اما بهتر بود تا آنجا مرا نمی کشاندند. من یک روز قبل از تمرین اصلی تیم به تهران آمدم و بعد این شکلی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alely

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل؛ سبک بازی پرسپولیس بدون مسلمان چگونه است