تاریخ انتشار: 1397/05/04 15:59
کد خبر: 137086

400 میلیون یورو بگیرید و نیمار را فراموش کنید!

سال گذشته در چنین روزهایی بود که نیمار بارسلونا را ترک و با قراردادی 222 میلیون یورویی راهی پاری سن ژرمن شد.
400 میلیون یورو بگیرید و نیمار را فراموش کنید!

جدایی نیمار در قدم اول ضربه بسیار بزرگی برای بارسلونا بود چرا که آنجا معتقد بودند که فوق ستاره برزیلی جانشینی به حق برای مسی خواهد بود اما نیمار خیلی زودتر از حد تصور و پس از 4 سال رویایی در بارسا تصمیمبه خروج از زیر سایه مسی گرفت و راهی پی اس جی شد.

بارسا البته که بدون نیمار توانست فاتح لالیگا و کوپا دل ری شود ولی هواداران این تیم بیشتر مشتاق فتح لیگ قهرمانان بودند در حالی که بارسا برای سومین سال متوالی در یک چهارم نهایی حذف شد. نیمار هم در پی اس جی تنها موفق به فتح جام های داخلی شد و البته از ماه مارس به دلیل مصدومیت به دور از میادین ماند.

بارسلونا در اولین حرکت برای پر کردن جای خالی نیمار، اقدام به خرید عثمان دمبله کرد. 105 میلیون یورو بعلاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر ستاره دورتموند را راهی نوکمپ کرد. پائولینیو نیز با رقم 40 میلیون یورو از گوانگژو به بارسلونا پیوست. پس از جدایی نیمار، این دو بازیکن با صرف هزینه ای 145 میلیون یورویی راهی بارسلونا شدند.

این پایان کار بارسلونا نبود. در زمستان گذشته کوتینیو با 120 میلیون یورو بعلاوه 40 میلیون یورو بندهای متغیر از لیورپول به بارسلونا پیوست. کمی بعد یری مینا از پالمیراس با 11.8 میلیون یورو به خدمت گرفته شد.

بارسلونا تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی نیز 107.9 میلیون یورو برای جذب سه بازیکن هزینه کرده است. 41 میلیون یورو برای مالکوم، 31 میلیون یورو بعلاوه 9 میلیون بندهای متغیر برای جذب آرتور ملو و نیز 35.9 میلیون یورو برای جذب لانگله از سویا.

به این ترتیب بارسلونا در ماه های گذشته با هزینه ای 384.7 میلیون یورویی(بعلاوه 90 میلیون یورو بندهای متغیر) بیشترین فعالیت را در بازار نقل و انتقالات را داشته است و این تیم را سیتی، پی اس جی و لیورپول تعقیب می کنند.

در کنار صرف هزینه ای نزدیک به 400 میلیون یورو برای خرید بازیکن، بارسلونا علاوه بر نیمار تنها توانسته سه بازیکن خود را به فروش برساند. 222 میلیون یورو از فروش نیمار، 13 میلیون یورو از فروش دلوفئو، 5.5 میلیون یورو از فروش ماسکرانو و 4 میلیون یورو نیز از فروش تیو، 244.5 میلیون یورو سود برای آبی و اناری ها به همراه داشته است و در این باشگاه قصد بر این است تا با فروش سیله سن، ویدال، گومس، مینا، رافینیا و مونیر الحدادی، این رقم به 350 میلیون یورو برسد.

همچنین انتقال پائولینیو به گوانگژو را نیز باید مدنظر داشت که هرچند قرضی بوده اما بند خرید 50 میلیون یورویی برای آن در نظر گرفته شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw5mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش PSG برای فرار از پروژه رئال مادرید- نیمار