تاریخ انتشار: 1397/05/02 16:37
کد خبر: 137387

فیروز کریمی سرمربی ماشین سازی در لیگ برتر!

رئیس هیأت فوتبال تبریز گفت:قرار شد مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز و همینطور ماشین سازی، مدارک لازم را برای هیأت فوتبال تبریز ارسال کنند تا ما این مدارک را ثبت کنیم.
فیروز کریمی سرمربی ماشین سازی در لیگ برتر!

 جواد ششگلانی در خصوص اینکه آیا مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز مدارک لازم برای حضور در لیگ برتر را به هیأت فوتبال ارسال کرده اند یا خیر، گفت: تا یک ساعت دیگر قرار شد مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز و همینطور ماشین سازی، مدارک لازم را برای هیأت فوتبال تبریز ارسال کنند تا ما این مدارک را ثبت کنیم و به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کنیم. با توجه به توافق های صورت گرفته قرار است ماشین سازی تبریز در لیگ برتر بازی کند و گسترش فولاد تبریز در لیگ بازی کند. ما منتظر هستیم تا مدارک های لازم را ارسال کنند تا کارهای لازم را انجام بدهیم. 

وی در ادامه گفت: مالک باشگاه ماشین سازی تغییر کرده است، همه مدارک ها صلاحیت لازم را دارد، اگر برای هیأت فوتبال ارسال شود ما ثبت می کنیم تا بتوانند در لیگ برتر حاضر شوند.

رئیس هیأت فوتبال تبریز در پایان در خصوص اینکه تکلیف قرارداد بازیکنان گسترش چه خواهد شد؟گفت: بازیکنانی که با گسترش قرارداد دارند می توانند برای ماشین سازی در لیگ برتر بازی کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد.حتی فیروز کریمی با توجه به اینکه با گسترش قرارداد داخلی امضاء کرده است به عنوان سرمربی ماسین سازی روی نیمکت خواهد نشست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omw9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام تیم ماشین سازی در لیگ برتر تغییر کرد

مدافع جنجالی استقلال تهران به ماشین سازی پیوست
اختصاصی| عقد قرارداد ماشین سازی تبریز با 2 بازیکن جدید؛