تاریخ انتشار: 1397/05/01 18:14
کد خبر: 137525

جدیدی: تن مرحوم منصور پورحیدری را در قبر لرزاندند

عباس جدیدی به خبرورزشی گفت: می‌خواستند ورزشی‌ها را بکوبند، من را سیبل کردند.
جدیدی: تن مرحوم منصور پورحیدری را در قبر لرزاندند

در روز‌های پایانی حیات منصور پورحیدری عزیز، عکسی که عباس جدیدی با آن مرحوم گرفت سر و صدای زیادی راه انداخت و بعضی از بازیگران در فضای مجازی به شدت از این مسئله انتقاد کردند، ولی حالا شاهد هستیم که استاد جمشید مشایخی در بیمارستان بستری است و تعدادی از بازیگران بدون توجه به حال ایشان، عکس‌های خودشان را در کنار او منتشر می‌کنند. همین مسئله باعث شد تا با عباس جدیدی تماس بگیریم و به نوعی دفاعیه او را هم بشنویم. مردی که هنوز معتقد است ماجرای سال ۹۵ در واقع سناریویی برای کوبیدن ورزشی‌های حاضر در شورای شهر بود.
* پس از انتشار عکس شما با مرحوم پورحیدری کلی سر و صدا به پا شد، ولی حالا بازیگران گروه گروه و تکی با آقای مشایخی عکس می‌گیرند و هیچ‌کس هم از آن‌ها انتقاد نمی‌کند.
آخه من چی بگم؟ سر آن قضیه با من خیلی بد کردند، ولی همه را ریختم توی دلم. همه چیز را توی دلم حفظ کردم. در آن ماجرا، عکسم با مرحوم منصورخان را مونتاژ کردند و هدف هم داشتند. متأسفانه به هدف‌شان هم رسیدند. آن‌ها می‌خواستند ورزشی‌های حاضر در شورای شهر را بکوبند، چون از حضور و محبوبیت ورزشکاران در این عرصه واهمه داشتند. من که همه را توی  دلم ریختم، ولی با آن ماجرا‌هایی که برایم ساختند تن مرحوم منصور پورحیدری را در قبر لرزاندند. اگر من عضو شورای شهر نبودم هیچ وقت این جنجال را درست نمی‌کردند و خبری از مونتاژ عکس من نمی‌شد.
مشخص بود که برای کوبیدن ما برنامه داشتند. آقایان سیاست‌باز از مقبولیت ورزشکاران می‌ترسیدند و آن نمایش را به راه انداختند. متأسفانه ابزار رسانه‌ای قوی هم داشتند و... آن روز‌ها ورزشی‌های شورای شهر هدف شده بودند و من سیبل آن هدف.
* الان هنرمندان (البته بعضی از آنها) کنار استاد مشایخی عکس می‌گیرند در حالی که ایشان وضعیت جسمانی مناسبی ندارند و بهتر است این‌طور سوژه نشوند.
اول اینکه برای استاد مشایخی و همه بزرگان ورزش، رسانه و هنر آرزوی سلامتی می‌کنم. ان‌شاءا... خدا به تن همه بیماران رخت عافیت بپوشاند. به فکر سلامتی همه باشید؛ از بیماران سرشناس تا مریض‌های گمنام که متأسفانه مشکل مالی هم دارند. به فکر بیمارانی که حتی پول نسخه خودشان را هم ندارند، باشیم.
* شما می‌گویید آگاهانه برایتان سناریو ساختند. اگر واقعاً این‌طوری باشد این افراد را حلال کرده‌اید؟
حلال؟ آقا من چه کسی باشم که کسی را حلال کنم؟ به قول معروف آن ذره که در حساب ناید، ماییم. من اگر عباس جدیدی شدم و مدال آوردم به خاطر لطف و دعای همین مردم بود وگرنه حتی بند مدال جهانی و المپیک هم به ما نمی‌رسید چه برسد به خود مدال. صدتا مثل عباس جدیدی فدای تار موی این ملت غیرتمند.
* و حرف آخر؟
از خدا می‌خواهم که به سفره اقتصاد این ممکلت برکت بدهد. به خدا این مردم لیاقت بهترین‌ها را دارند. امیدوارم از شر گرانی‌ها و تنگنا‌های اقتصادی خلاص شوند. برای همه مریض‌ها و حل مشکلات همه فقرا دعا کنیم تا ایران و ایرانی‌ها همیشه سربلند شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369dmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به یاد درگذشتگان جامعه فوتبال + فیلم