تاریخ انتشار: 1397/05/01 18:10
کد خبر: 137526

جای امیری هم در پرسپولیس پر خواهد شد / تیم ملی به هوای تازه نیاز دارد!

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که وحید امیری نباید بابت جدایی از پرسپولیس محکوم شود و مورد انتقاد قرار بگیرد.
جای امیری هم در پرسپولیس پر خواهد شد / تیم ملی به هوای تازه نیاز دارد!

حمید درخشان با اشاره به جدایی وحید امیری از پرسپولیس گفت: امیری بازیکن خوبی است که برای پرسپولیس زحمت کشید. او بازیکن آزاد بود و حق داشت که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. نباید امیری را بابت جدایی از پرسپولیس محکوم کنیم، چون او حق دارد که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. امیری در سال‌های پایانی فوتبالش است و باید به آینده هم فکر کند.
وی در مورد پیشنهاد پرسپولیس و تیم ترکیه‌ای و اختلاف هشت تا ۹ میلیاردی در مورد مبلغ قرارداد امیری عنوان کرد: این مبلغ چیزی نبود که هر بازیکنی به راحتی از کنارش عبور کند. ما باید اجازه دهیم که امیری فوتبالش را بازی کند در ضمن این را هم بگویم که فوتبالیست‌های بزرگی از پرسپولیس رفته‌اند، اما جای آن‌ها توسط دیگر بازیکنان جوان پر شده است و جای امیری هم در پرسپولیس پر خواهد شد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس همین حالا هم تیم خوبی دارد و اگر تا نیم‌فصل اول خودش را بالا نگه دارد می‌تواند باز هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و خرید‌های خوبی هم انجام داده است.
بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص ادامه همکاری تیم ملی با کارلوس کی‌روش و اینکه آیا این اتفاق به سود تیم ملی است یا خیر، تصریح کرد: من معتقدم تیم ملی به هوای تازه نیاز دارد. در این هشت سال تیم ما فقط با یک سبک بازی کرد و الان نیاز به یک مربی داریم که سبک بازی تیم ملی را تغییر بدهد و ما بتوانیم در بازی تهاجمی هم نمایش درخشانی داشته باشیم. تیم ملی یک مربی مثل دالیچ می‌خواهد که قراردادش ۵۵۰ هزار دلار باشد. ما حتی با یک مربی ارزان‌تر از کی‌روش هم می‌توانیم موفق باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aeng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی تیمی بازیکنی مانند مسلمان را روی نیمکت دارد باید از او استفاده کند!