تاریخ انتشار: 1397/05/01 08:06
کد خبر: 137610

دوشنبه 1 مرداد/اخبار باشگاه استقلال

با حضور امیرحسین فتجی سرپرست جدید استقلالی‌ها در این باشگاه قرار است قرارداد‌های قبلی بازیکنان دوباره بررسی شود.
دوشنبه 1 مرداد/اخبار باشگاه استقلال

با روى کار آمدن فتحى به جاى افتخارى در باشگاه استقلال قرار است تمامى قرارداد هاى داخلى بازیکنان تیم که توسط مدیران قبلى این باشگاه منعقد شده دوباره بررسى می شود تا در نهایت همه قرارداد ها از سوى مدیریت جدید استقلال به امضا برسد.

 

وضعیت حضور جپاروف و تیام در استقلال

تیام پس از توافق با استقلالى ها و دریافت پیش قراداد خود از روز سه شنبه صبح پس از ورود به تهران خود را به کادر فنى معرفى مى کند و در نهایت در تمرینات آبى پوشان حاضر مى شود.جپاروف ستاره ازبکستانى ها هم که این روزها در رادار تراکتورسازى است قرار شده مدیر برنامه هایش روز سه شنبه با حضور در تهران کار این بازیکن را براى حضور در جمع آبى پوشان نهایى کند تا بدین ترتیب جپاروف همچون تیام به ترکیب تیم اضافه شود.

 

وضعیت حضور الحاجى و نیومایر در ترکیب استقلال

با توجه به درخواست شفر مذاکرات با الحاجى و نیومایر که در ٢ پست مهاجم و هافبک بازى مى کنند ادامه دارد تا در نهایت طرفین براى همکارى به توافقات لازم برسند.

 

استقلالى ها به دنبال زمین تمرین

آبى پوشان پایتخت که تا چندى پیش تمرینات خود را در زمین نوبنیاد دنبال مى کردند به دنبال زمین تمرینى هستند تا از نور کافى برخوردار باشد.

 

وضعیت فسخ قرارداد بویان با استقلال

بویان هافبک مقدونیه اى استقلالى که طبق خواسته شفر به ترکیب آبى پوشان در فصل پیش اضافه شد همچنان یک سال دیگر با آبى ها قرارداد دارد و در همین راستا شنیده مى شد او حاضر به فسخ قرارداد خود نیست.

البته مدیران جدید باشگاه استقلال از شفر خواسته اند تا در این باره با بویان صحبت و او را به فسخ قرارداد راضى کند و اگر راضى به فسخ نشود باید با حضور در تهران در تمرینات شرکت کند.

 

ثبت قرارداد کادر فنى ،پزشکى و بازیکنان استقلال در هیئت فوتبال

با توجه به هماهنگى هاى انجام شده مدیران باشگاه استقلال به دنبال نهایى کردن قرارداد هاى کادر فنى ،پزشکى و بازیکنان هستند تا در روزهاى آینده بتوانند این قرارداد ها را در هیئت فوتبال به ثبت برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjoqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال بازگشت قریب الوقوع دستیار شفر به تهران وجود دارد!