تاریخ انتشار: 1397/04/31 20:10
کد خبر: 137642

نویر فوتبال بانوان ایران: بزرگترین هدفم لژیونر شدن است

دوست دارم یک روز بعنوان لژیونر فوتبال بانوان ایران خودم را معرفی کنم.
نویر فوتبال بانوان ایران: بزرگترین هدفم لژیونر شدن است

زهرا خواجوی سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص شرایط فوتبالی که دارد و برنامه های آینده اش، گفت: تمام سعی خودم را میکنم که بتوانم با تمرینات و درخشش در میادین ملی و بین المللی بعنوان یک فوتبالیست بانو لژیونر شوم و در فراتر از مرزهای ایران فوتبال خودم را ادامه بدهم.

سنگربان 20 ساله تیم ملی فوتبال بانوان ایران در ادامه سخنان خود گفت: من از شهرستان نهاوند استان همدان فوتبال خودم را شروع کرده ام و خوشحالم که توانستم نماینده شایسته ای برای استانم در فوتبال بانوان کشور باشم .

وی که به دلیل تسلط بازی با توپ، بعنوان نویر فوتبال بانوان معروف می باشد، در ادامه گفت: سابقه حضور در اردوهای تیم ملی زیر 16زیر 19 را در کارنامه  ورزشی ام دارم و از فروردین سال 97در تیم ملی بزرگسالان ایران نیز عضویت پیدا کرده ام.

زهرا خواجوی

خواجوی در خصوص لیگ فوتبال بانوان ایران گفت: به مدت ۴سال در لیگ برتر ایران  حضور دارم وخوشبختانه سال گذشته شاهد یک لیگ بسیار قوی و حرفه ای بودیم به طوری که  لیگ ۹۶تا هفته های آخر تکلیف قهرمانی معلوم نبود وهمه ی تیم ها از پتانسیل بالایی برخوردار بودند در حالی که در سال های قبل قهرمان لیگ یا مقام های بعدی ازقبل مشخص بود.

وی در پایان صحبت های خود گفت:تشکر ویژه دارم از تمامی رسانه هایی که در پیج  های فوتلیدی ،فوتبال بانوان و بقیه سایت ها و خبرنگارانی همچون  شما که باعث میشه مردم کشورم با ورزشکاران و فوتبالیست های بانوان کشورشون آشنا بشوند

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rp6xb

آخرین اخبار